Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

Vandaag weer zwemmen

13 likes

Leuke kleurovergang op de wijzerplaat.

1 like

Was inderdaad de reden dat ik hem ooit kocht. Na 4 maanden stopte ermee en heb ik hem teruggestuurd naar Rusland. Kreeg hem binnen 8 weken terug met nieuw binnenwerk.

1 like

Deze mag eventjes om. Voor het zwembad toch maar uitdoen, die band zou dat minder prettig vinden :smile:

10 likes

Omdat de BOR band uitgeleend is aan de Casio Duro moet de Panerai het even met Hirsch echt rubber doen. Even een extra BOR bijbestellen…

12 likes

Ik vind dit nog niet zo gek. :thinking:

Mooi rustig plaatje, rubber past bij duikers.
Zwart in de plaat komt terug in de band, minder “alleen staal”.

1 like

Staal geeft m een stoere uitstraling als “gewoon” horloge maar rubber geeft inderdaad een rustig plaatje en accentueert dat dit toch ook echt een volbloed duiker is. Keuzestress met banden :wink:

Wie weet gaat deze zomaar een keer mee de Noordzee in op een warme dag…

2 likes

Ja, dat rubber gaat inderdaad wel… maar BoR :heart_eyes: past gewoon perfect bij dit horloge.

2 likes

Tot zo! :sunglasses:

(Geintje, oude foto) :wink:

9 likes

Ja ik ben ook een grote BoR fan geworden. Qua uiterlijk en draagcomfort.

Maakt niet uit welke band hij heeft, blijft altijd mooi.:heart_eyes:

Mee eens, mijn Panerai heeft eigenlijk veel te weinig draagtijd gekregen tot nu toe…

1 like

En toen was het weer Vostok vrijdag,

11 likes

En deze Vostok vrijdag viel vroeg in de ochtend al het besluit om de dag maar eens te beginnen met de Heineken.
Beter om de pols dan in het glas zullen we maar zeggen.

11 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen.

11 likes

Een van mijn oudjes.

12 likes

Goedemorgen mensen, en fijne vostok vrijdag gewenst!
Mijn cccp scuba met bijzonder fraaie groen blauwe sunburst. Zij, “old lady”, heeft ook de fijnste belettering t.o.v. al mijn modernere scuba’s. Op echt rubberen band.

14 likes

Die vindt je niet makkelijk.

1 like

Klopt, het ging mij vooral om een perfecte sunburst wijzerplaat met klassiek scuba thema. Ik kocht achtereenvolgend via ebay, een scuba uit New York, Texas en Old Lady uit de UK. Heb ze allemaal maar gehouden. :grin:

3 likes

Hadden we mazzel :+1:t3:

12 likes