Mooie combinatie! Maar je hebt m toch nog met de andere bezel?
Klopt Folkert. Heb hem wat meer naar orgineel gebracht. Ook vanwege de vintage waarde.
@vouwfietser heeft hem nog eens gerepareerd, datum wissel, en goede beurt gegeven. Loopt weer als een zonnetje.
Aanrader indeed!
Ik ook wel hoor. 1 van mijn favoriete Vostok kasten. Ik weet dat de discussie over de breedte van de lugs een dingetje is. Maar 18mm is gewoon leuk voor een vintage look.
De 420 is al een tonnetje op zich. Als de bezel dan nog hoogte gaat toevoegen… Hoe hoog was deze ?
Same. Maar je kan gewoon je ideale versie samenstellen. Originele onderdelen bewaren kan altijd.
Ik ben benieuwd naar het uiteindelijk resultaat.
Later de smooth bezel nog op een andere scuba gezet en ook zijwaards gefotografeerd.
Smooth
En standaard.
Niet helemaal dezefde hoek maar je ziet dat de smooth hoog is. Ook vooral optisch.
Mooie kroon he?
Bezel zat nogal vast gekoekt ook. Toch netjes kunnen verwijderen.
Zeker, dat maakt hem gelijk onbetaalbaar.
Nog één keer een soft seatbelt NATO geprobeerd maar weer te dik, te lang, flap enz.
Besloten dat NATO het voor mij niet gaat worden. Nu vaak genoeg allerlei soorten geprobeerd.
Daarom de GMT weer lekker op haai leder van Di-Modell (gekocht in het lichtblauwe deel).
Mooie NA Bert!
Dankjewel Jan!
Oh dit is wel buiten de box denken. Wel strak
Met die smooth bezel bedoel je Bill?
Jazeker staat zeer strak, maar niet mIjn smaak.
Welkom! Mooie binnenkomer…
Zien we je op Vostok vrijdag?
Strak maar te hoog inderdaad. Gaat m voor mij niet worden. Mijn Radioroom is onderweg naar Dirk
Oh leuk, een Zakaz. Die kon defensie personeel kopen in speciale winkels. Mooie wijzerplaat.
Zeker, wellicht met ander exemplaar. Op 1 Vostok kan je niet lopen… (of iets dergelijks)