Staat prima!
Staat prima hoor! Beetje volume.
Leuke combinatie! En anders: een goed gevulde lederen band, b.v. haai leder zoals o.a. Jan @Omega_73 die regelmatig draagt op zijn 18mm Vostoks, voorbeelden genoeg als je dit topic door scrolt.
Ja, had ik naar gekeken alleen de mesh en deze waren al onderweg. Daarbij komt dat ik met mijn ML elke anderhalf jaar een nieuw bandje moest a 100 plus euro. Ben een beetje huiverig voor leer aangezien het geen goedkope bandjes zijn twijfel ik nog. In eerste instantie was dit horloge ook nog eens een tijdelijke omdat ik er geen had. Ook daar twijfel ik nog over want ik ben er best tevreden over.
Heb ik al eens gezegd dat ik wel eens twijfel
ML?
Ehm nee, was me nog niet opgevallen
Maurice Lacroix

geweldige kleur!
Echt een heel fraaie! Mooie staat ook en volledig cyrillische letters.
Prachtig exemplaar
Sinds ik de Vostok Panerai veel meer gebruik is het mij al 2 keer overkomen dat het horloge midden op de dag stil viel. In de ochtend geef ik 'm na een wissel een paar slagen en laat de automaat de rest doen. Zou de automaat dan niet werken? Open gemaakt en al snel het euvel gevonden. Ik heb deze 2e hands gekocht en blijkbaar is er al eens aan gesleuteld getuige de beschadigde schroef waar de rotor mee vast zit. Enfin, het bewuste koperen lipje terug gebogen, kon het onderdeel er niet af krijgen, te klein schroefje. Nu draait de rotor weer vrij rond!
Mijn eerste mini reparatie. Zie foto’s.
N.B. Ik heb het horloge gewoon in de woonkamer geopend bij ca. 60% RH, weet niet of dat verstandig is, of er geen condens kan ontstaan nu de kast weer dicht is…
Supergaaf!!!
Prachtige kleur, en het cyrillisch schrift maakt het af!
Goed opgelost Folkert!
Ik heb er ook zo een. Best nog een nieuwe en nieuw gekocht.
Ik heb mij nooit zo druk gemaakt om condens na openen. En is nooit gebeurd.
Maar zo ja zie je dat op binnenkant glaasje toch?
Dan openen en in droge omgeving leggen een nacht. Wel eens tips gelezen in dit forum. Met bakje rijst of zoiets?

Dan openen en in droge omgeving leggen
In zo’n geval maak ik 'm op werk open in een ruimte met airconditioning en lage vochtigheid, na een paar uur weer dicht. Nu gaat hij zo mee onder de douche van 37 graden water, eens kijken of er condensatie optreedt.

bewuste koperen lipje
Dat lipje houdt zo te zien het tandwiel dat eronder zit op z’n plek. Tenminste, als het niet verbogen is zoals bij jou. Nu weer goed hopelijk!

u gaat hij zo mee onder de douche
Kwartier onder de douche mee, afgedroogd, in de koelkast gelegd, koud omgedaan. Condens op de gesp van de rubberen band maar geen condens in het horloge. Ach, Vostoks kun je ook gewoon probleemloos koken in een pan
Inderdaad goed opgelost. Het lijkt erop dat op de andere, lange lip ook een beschadiging zit. Wordt alles misschien door de rotor geraakt omdat het centrum lager teveel speling heeft?
Gelijk wel even een andere schroef gemonteerd hé Folkert! Zo’n afgekloven kun je niet laten zitten -