Iedereen weer een hele fijne Vostok vrijdag gewenst vandaag.
Een sergeant als ik de de cyrillische schrijfletters goed lees. Of te wel “sergeantskie”.
Mooi exemplaar!
Danku Jan, zou hem alleen wel eens een willen laten nakijken en tevens een beurt geven om er nog lang"er" van te kunnen genieten. Zag dat u Vouwfiets net noemde?
Onderhoud is belangrijk. Vouwfietser is een goed adres. Ik zou hem via pb gewoon even vragen. Hij is geen beroeps maar waarschijnlijk een betere vostok kenner dan menig professional.
Mijn Vostok van de dag. Ook cyrillische schrijfletters.
Mooie Vostok vrijdag mensen!
Het grappige is dat ik bij mijzelf een omgekeerde trent zie. Ik had vrijwel op elke Amphibia een passende aftermarket bezel, van Meranom, AM watches en nog een merk. Andere achterdeksels en kroon.
Inmiddels ben ik voor de meesten weer terug naar orgineel. Ook een met de orginele blikken band. Ik zie er ook de lekkere simpele goedkope basis puurheid in. Hoort er een beetje bij. Niks mis met een fraaie mod natuurlijk.
Professionals beginnen er ook niet meer aan. Van €50,00 voor een service beurtje (meer kun je ook niet vragen) kun je je kosten niet mee betalen. Dan wordt het liefde oud papier. En voor hele aardige Russische horloge liefhebbers doen we dat dan ook soms.
goedheid op HF, CCCP topic stijl!
Je hebt er weer een like-je bij Dirk!
Zo is dat. Best bijzonder dat sfeertje hier.
Heb nog een goed werkend donor franken. Heeft Vostok uurwerk. Vostok kast en creabea wijzerplaat. iemand nodig? Is gewoon een opwinder kommandirski
Goed werkend en donor klinkt als een doodzonde om te slopen… is hij niet om aan te zien oid?
Mocht je er vanaf willen wil ik hem wel overnemen, heb de laatste tijd meer russische projectjes binnengekregen!
Vooral deze Raketa ben ik erg van gecharmeerd: