Zit natuurlijk wel wat in maar ik denk dat dit horloge daarvoor te veel nadrukkelijk aanwezige kleuren heeft van zichzelf.
Dan gaat het een beetje op een bonte kermis lijken.
Kleur bandje matcht idd goed bij wijzers. Onverwacht toch een verbetering wellicht…?
Denk het nu wel. Ik was geïnspireerd omdat er nog een nieuw bandje onderweg is. Dan ga je alles nog eens doornemen. Wordt vervolgd!
Veel beter! Het horloge is al vrij druk en kleurrijk, dan past een rustige kleur goed. Ik zou 'm zo houden.
Absoluut niet, alleen moet er voldoende contrast en kleurverschil zijn vind ik. Dus niet het ene rood naast het andere met een tint verschil.
Ook kun je natuurlijk niet zomaar alles mengen.
Die bruine/zandkleurige band past heel goed. Ik vind het zelf beter dan het rood eigenlijk.
Dank jullie wel voor de support!
Kan, maar soms wordt het dan wel erg schreeuwerig vind ik, zeker bij felle kleuren. Zelf ben ik wat meer van de ingetogen combinaties, ook qua structuur.
Ergo, die hagedis is prima te pruimen.
Nee hè, ik hoor dat de rotor weer is vastgelopen van de panerai… lipje zeker weer terug geveerd…
Balen! Wat dan nog? Dirk of Lennert vragen? Of Andre?
Ik heb er nu een die 5 minuten per uur voorloopt. Gemagnetiseerd?
Eerst maar eens met de demagnitiseerder proberen. Bij een andere wisselt de datum niet meer. Altijd wel wat met die dingen.
Voorlopig is het een handopwinder
Lijkt er wel op.
Kwaliteit is onder de maat ja maar ze blijven leuk. Al ga ik het wel bij deze 4 houden in mijn verzameling.
Verstandig, kunnen er maar 4 een probleem hebben.
Maar ze blijven leuk inderdaad, ik wil ze niet missen. Doe ze veel vaker en makkelijker om dan mijn Omega’s.
Vanwege mijn werk (regelmatig op een radiologisch lab) draag ik Vostoks, Casio’s enz. maar ik draag het liefst mijn dressers als de FC Classic of de DWW Oostpoort en nog liever erfstukken maar die zijn in veel situaties toch wat kwetsbaarder.
Dat is in feite ook waarom ik de Omega’s minder snel om doe.
Ze zijn ook fijn draagbare horloges. Maar veel duurder. Zeker ook in onderhoud. En moeilijker te vervangen. Dus alleen bij speciale gelegenheden.
“En dat van de problemen met Vostoks was met een knipoog.”
Ik heb er al veel gehad en nu nog 7. Nauwelijks grote problemen gehad.
Zeker voor die prijs hele leuke en knappe horloges.
Met als enige kanttekening dat de kwaliteits controle bij de nieuwere wat minder werd.