Straks met een meute kinderen het bos in voor het verjaardagsfeestje van mijn zoon. Nu nog even een moment van bezinning…
Sterkte Piet! Mooie (blauwe) foto!
Herkenbaar, ik zit nog even te mijmeren bij mijn 2e koffie.
Helaas Senseo, want in vakantiepark daar in de buurt. Mooi lang weekend in Zeeland, dat dan weer wel.
Straks in de auto en naar 40 jarig huwelijksfeest van vrienden van mijn vrouw. De Vostok om natuurlijk, lekker bling.
Jij ook sterkte!
Sterkte, en een mooie middag toegewenst
Jullie ook een mooie middag toegewenst natuurlijk.
Zwaai je even als je langsrijdt?
Zag je mij Mark?
Vostok voor het raam gehouden.
Lijkt me wel.
In ieder geval is het werken met een hamer de directe reden dat ik als linkshandige mijn horloges rechts ben gaan dragen.
Ik denk ook dat dat het is geweest. Tot nu toe loopt hij weer perfect. Met klussen dus het horloge afdoen.
Mooi model met die matte bezel en dial.
Die blauwe kleur blijft super hè!
Echt wel! Hij heeft ook door die kleur en het hoge glaasje een enorme dieptewerking.
Ik ben overigens ook enorm blij met die stalen band. Het draagt qua gewicht alsof je een baksteen om je pols hebt, wat ik zelf wel prettig vind, en toch heel comfortabel.
Snap ik inderdaad. De kleine links zorgen naar verwachting voor de mate van comfort. Inderdaad, hij is zwaarder, maar dat past goed bij dit horloge denk ik zo. Top hoor!
Foto voor de sfeer.
Jazeker, mooie band!
Zeker, zulke horloges in deze staat zijn zeldzaam.
Leuk spelletje om te proberen de plaatsnamen te lezen. Lukt nog redelijk bij de bekendste.
Foto genomen bij Brownies&downieS in Hoorn zag een mooie witte boom staan in de eetzaal en dacht,dit is een foto momentje voor de witte dial Big Zero