Zeg dames en heren hier, als iemand nu een Vostok zou willen kopen, idealiter een minder verfijnd model en militair thema is geen probleem, waar ga je dan best? Asking for a friend, letterlijk dan
Ik had al Julian van poljot24.de als tip gegeven maar verder weet ik het eigenlijk niet zo. C24 is een loterij, in het blauwe staat niks, …?
Tja, Julian is betrouwbaar en eenvoudig bestellen voor een starter. Gewoon binnen Europa.
Wel wat duurder.
Verder zou ik ooit Meranom aanbeven. Maar na alle “onrust” heb ik er niets meer gekocht. Schijnt wel weer wat makkelijker te gaan.
De laatste twee jaar heb ik een aantal horloges bij Vostok-watches24.com gekocht. Vind ik vaak qua prijs net iets aantrekkelijker dan Meranom. Betalen via PayPal en na 4 tot 5 weken is het horloge binnen.
Soms ligt het pakje een relatief lange periode in Den Haag bij Inklaringen.
Die zou ik even overslaan gezien de kwaliteit van de Radioroom die ze mij nieuw geleverd hebben. Na 2 jaar en nauwelijks gedragen moest Dirk er al aan sleutelen en onderdelen van het uurwerk vervangen.
Dan Meranom ook. 2 nieuwe Vostoks in een bestelling en allebei met een probleem.
Bij Julian ook zeker 3 keer iets gehad met een poljot 3133. In tijdsbestek van ca 6 jaar. Beide partijen hebben het steeds netjes opgelost. De kwaliteit (controle) van nieuwe Vostoks is gewoon minder.
Het is eigenlijk gewoon heel matig. Als je kijkt wat Dirk aantrof bij mijn radioroom en mijn panerai afgezet tegen de draagtijd dan is het om te huilen.
De Vostoks hebben uiteraard hun charme en voor het geld ben je geneigd ze veel te vergeven maar objectief gezien…
Maar dat is net het leuke toch. Het bandje is niet vast gelast aan de Omega.
Je kan dit bandje even omzetten als je het terug op de Desert Shield wil dragen.
Jaja, dat is natuurlijk even werk. Maar die tijd kan je besparen door de datum te laten voor wat het is. Sorry @fdpg1963
Ook leuk. Die band van de 1993 foto heb ik nog niet veel gezien op Vostok - kan aan mij liggen.
Dit. Nieuw leven geven aan een horloge door een bandje te wisselen is
Zo een krijg ik binnenkort. Heeft er wat van weg. Zal eens kijken. Voorlopig staat de rode ook mooi. Heb ook aan een zwarte rubberen gedacht en een kaki nato. Maar ben niet zo dol op het dragen van die nato’s.
We kunnen natuurlijk standaard de kwaliteitscontroles van alle import Boctoks ook centraal in Nederland gaan uitvoeren. Weet wel een iemand die daar wel zin in heeft.