Had je een PB gestuurd maar aan je reactie te lezen is dat niet helemaal gelukt. Natuurlijk wil ik je helpen, heb even gezocht in mijn eigen wijzerplaat voorraadje maar heb alleen nog maar de budget uitvoering van je wijzerplaat en dan alleen nog in het groen en blauw. Heb je de ontbrekende indies er nog bij? Anders een oproepje doen of er iemand in dit draadje dezelfde wijzerplaat nog heeft liggen en er afstand van wil doen. Voor de rest moet het toch mogelijk zijn om met behulp van losse delen je Boctok weer in orde te krijgen.
Bandje staat hem goed Gurbe!
de kast is in tact viel op het beton de springbar brak ,dat uurwerk is niks meer van over ,25 meter naar beneden, ik wil gewone een oranjewijzer plaat ik heb het bij de dame gekocht in Belfast 50 pond,
dat klopt ik zit op klein telefoontje dat bij mijn niet altijd over komt, Dirk ga morgen balans opmaken dat blauwe horloge stuur ik naar je op voor de seconden wijzer ,dat oranje horloge is opgeheven zitten geen wijzers meer bij wijzerplaat krom , die mag je van hebben ik heb ook waarschijnlijk wat 090 kasten liggen
Vandaag ook weer eens een Rus aan de poks gehad:
En ja, de GTG lijkt me ook leuk. De vorige keer bij Bill kon ik er helaas niet bij zijn

Mijn eerste post op dit forum. Ik heb sinds een half jaar een kleine fascinatie met Russische horloges opgedaan en daardoor op dit topic gestoten. Was de voorbije maanden enthousiaste lezer (en foto kijker, wat een heerlijke horloges passeren hier), maar nu dus ook lid.
Zelf heb ik nog maar twee Vostoks, maar zit al klaar voor vrijdag!
Welkom hier Gob.
Je mag ook nu al posten hoor.
Ik hou het nog voor vrijdag. Anders heb ik direct niets meer te posten (for the moment)
Wat leuk Gob dat je ons hebt gevonden. Welkom in dit cluppie.
Ben benieuwd naar je verzameling Boctok’s.
Zeker! Even de poll afsluiten en de panerai met de gekozen band gaat morgen om de pols. Met het door Dirk geserviced uurwerk dat loopt als een trein.
Vannacht om 00:01 zeker Kan zelfs Eddie niet tegenop. Ik moet morgen om 6:00 mijn nest uit, dat vind ik al helemaal niks…
Maar foto’s maak ik liefst bij daglicht dan komen de horloges mooier op de foto.
Duik zo m’n nest in , 4:30 uur gaat de wekker weer.
Dan maak ik weer een nieuwe foto.
Maak eens een mooie daglicht foto! Dat verdient ie wel.
Als ik morgenmiddag thuis ben zal ik het doen.