Ik sluit me geheel bij Erik aan. Ben ook niet zo van de groeps ontmoetingen maar ik vind jullie allemaal super aardig en behulpzaam! Het leukste HF draadje voor mij.
Was te mooi!
Helaas, verder zoeken dan maar. Utrecht heeft ook veel horeca bijv…
jammer dat de lumme er uit is van de secondewijzer ,ik ben nog altijd blij met dit horloge
hier het resultaat van de steiger 25 meter naar beneden de kast is nog goed ,maar ik heb een vervanger op het oog ,zij vraagt er 50 pond voor is dat te duur zonder verzenkosten ik moet alleen import betalen de UK zit niet meer in de EU.
Over wat voor alternatief heb je het dan? Nieuw uurwerk? Maar dat horloge van jou is toch gewoon te repareren? Voor hetzelfde geld kun je heel wat doen met onderdelen. Laat maar weten of ik je ermee kan helpen.
een compleet nieuw horloge ,in deze een compleet horloge alleen zonder band nooit gebruikt wel in oranje wijzer plaat
als je mijn ken helpen graag , ik heb ook hoop spul liggen horloge kasten die mag je van mijn hebben dan moet even de kelder in ik geef het liever aan u dan dat ik het op marktplaats zet
50 pond zou 60 euro zijn. Dan nog import er bij. Als het een zo goed als neuw is, dan is dat niet raar denk ik.
Maar ja, als je aan de onderdelen kunt komen en Dirk wil hem monteren, zit je goed. Is die gelijk fijn afgeregeld.
Waar dan?
Hier uit het blauw.
Ik weet niet meer van wie, en ik weet ook niet meer hoeveel tientjes precies maar in ieder geval lang geen tien.
het gaat mijn om de wijzerplaat die die van mijn is niet repareerbaar , gekocht bij deze dame uit Belfast, er zit wel band bij in originele verpakking alleen geen pas van productie
De kast van die van jou lijkt nog wel goed?
Viel hij op gras of op zachte grond of zand?