Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Haha ja, het is blijkbaar een Vostok voor de Cubaanse markt, ooit van @BroederBill gekregen.
De platen werden bedrukt speciaal voor deze markt.

3 likes

@BroederBill is ook gewoon een baas. Het is echt des Bill’s om met zoiets obscuurs op de proppen te komen.

4 likes

Is wel interessant. Staat vaak bij het balanswiel in de buurt. Het eerste cijfer staat voor kwartaal. Deze 31659 hacking uurwerken waren militair. Daar staat het vaker op vermeld. Ook een Rvs kast en pushers t.o.v. verchroomde uitvoering bij de civiele 3133 versie. En vaste niet draaibare bezel. Maar dat wist je vast al wel.

1 like

Stel, ik ben voornemens een Vostok te verkopen in het blauwe deel, is het dan “done” om dat hier te melden/pushen omdat hier de liefhebbers zitten? Ik doe het dan niet om het horloge sneller te verkopen maar omdat ik jullie de eerste kans wil geven.

4 likes

Heb ik ook weleens gedaan meen ik Piet. :wink:

3 likes

In dat geval, vanaf heden te koop of te ruil voor een andere leuke Vostok of een andere Oostblokker.

2 likes

Hadden ze ze dan niet beter in het Spaans kunnen bedrukken?

3 likes

Nee, dit moest natuurlijk op een echte Jenny Caribbean 1000 lijken, dus Jenni Karibbian 1000 is dan logischer denk ik.

3 likes

Niet voor dit Cubaanse heerschap, die had liever een Zwitsers merk voor de Cubaanse markt, geheel in lijn met zijn politieke ideologie :joy:

7 likes

Hahaha ja er zijn uitzonderingen natuurlijk :joy:

4 likes

Hij is al verkocht. Misschien binnenkort nieuw bloed in dit draadje :+1:

3 likes

Mooi! Gefeliciteerd Piet, dat ging erg snel.

1 like

Gefeliciteerd met de snelle verkoop :+1:

1 like

Dank jullie wel!

Dat kunnen jullie wel zeggen, ja! Het is dat ik het niet voor het geld doe, nou ja, om een ander horloge te financieren, maar dan vraag je je toch af of je niet te goedkoop bent geweest…

3 likes

90 euro toch?
Ook ongeveer een Amphibia prijs zou ik zeggen. (Voor een standaard, net exemplaar. )
Altijd lastig die dingen. Ook wel eens meegemaakt. Maar je moet maar net een liefhebber treffen, is wel een apart horloge.

3 likes

Ik prijs nooit hoog, als ik iets verkoop wil ik hoogstens een redelijke prijs ontvangen. Ik vind belangrijker dat het horloge bij een liefhebber komt die het ook gaat dragen.

3 likes

Juist daarom heb ik hem ook niet te duur gemaakt. Maar goed dat denk ik ook van een ander horloge dat ik te koop heb staan maar dat wil niet vlotten. Ook te apart denk ik.

€90,- is ook wel een nette prijs denk ik. Ik heb hem in december voor €135,- ex verzendkosten nieuw gekocht en misschien vijf keer gedragen en dan met name op vrijdag natuurlijk.

Zo denk ik er ook over. Ik doe het niet voor het geld. Ik verkoop alleen nu een paar horloges die ik niet of nauwelijks draag om een horloge te financieren die nu in het blauw staat die ik echt graag wil hebben.

3 likes

Dan is 90 voor een gedragen horloge prima zou ik zeggen. :+1:
Bij mij kost een hobby ook altijd geld. :wink:

3 likes

Daarom heet het een hobby toch? Als het geld oplevert heet het werk.

3 likes

10 likes