Die draag je niet vaak, echt een heel vette Vostok!
Klopt Folkert. Nooit meer, een ex.
Leek mij ook wel eens leuk om te posten.
Mooie Boctok vrijdag vandaag.
Ben afgelopen week aan het zoeken geweest naar de parts voor de bezel-loze Sniper om er meer een fieldwatch echte van te maken.
Voorwaarde, handwinder, geen zware kast en geen bezel heb wat gezocht in de voorraad en heb een Komandirski 81 kast gevonden. Er lag ook nog een Smooth bezel maar die was bedoelt voor een Amphibia. Bleef over deze netjes op maat af te draaien en opnieuw te polijsten. 2414A uurwerk gevonden maar moet even een servicebeurtje krijgen. Mooi wijzersetje gevonden maar niet de goede kleur dus dat wordt ook nog een refinish. Oud type sniper wijzerplaat gevonden maar deze is echt slecht en de dailfeets zijn eraf. Twijfel nog of ik deze ga opknappen of een nieuwe wijzerplaat ga toepassen. Wordt vervolgd.
Je werkt fulltime en dan die projecten er nog eens bij. Waar haal je de focus vandaan?
Mooi project Dirk!
Niet te zware kast lijkt mij goed.
Datum loze sniper dial, prima keus!
Die wijzers een andere kleur, lijkt mij nog een uitdaging.
Leuk om te volgen!
“Those were the days”, nope @BroederBill, heb begin dit jaar besloten te kiezen voor kwaliteit van leven. Onderdeel daarvan is o.a. horloge service en reparatie. Het enige wat het Sniper project nu even in de weg staat is Zweden. Volgende week ga ik weer voor een maandje.
Een maandje Zweden &
… heerlijk!
Deze ochtend ben ik niet verder gekomen dan een klein stukkie van een zeer grote achtertuin. Maar dat ligt er dan ook weer wat mooier bij.
Nu opgedoft, een over the top-horloge om (mét verkeerde datum ) en lekker in ‘de stad’ lunchen met dochterlief.
Iedereen een fijne Vostok-vrijdag
Make Sweden great again😉
Die is echt niet onopvallend. Nooit eerder gezien.
Leuk om weer eens iets anders te zien
Zeker een leuk project dacht dat je aan het speculeren was maar je voegt gelijk daad bij u woord. Ben benieuwd naar het eind resultaat.
En natuurlijk veel plezier in Zweden.
Ik ben weer terug hier! Recent overgenomen op HF; deze Vostok 170964.
Ik vind hem zelf erg gaaf! Geeft heel erg de vibes van dat Italiaanse horlogemerk met die sandwich dials.
Welkom terug!
Ik ook, ik heb de versie met centrale secondewijzer. Mooie strakke duiker. De lume is geweldig!
Me too
Sinds mijn moderne Vostok GMT op een FinWatchStraps Sailcloth zit is het echt een heerlijke “daily beater” geworden. Is ook nog eens een gevalletje “goed door de QC heen gekomen” met een heel stabiele +5s per dag.