Jij had het gelijk door he.
Fijn! Ik doe ook mee…
Op Hirsch Modena leer, heel comfortabel in de winter.
Leuk die weer eens te zien.
Ook van mij iedereen een fijne zondag gewenst!
Even de stock bezel terug op de Amfibia, staat hem eigenlijk best goed. De zwarte bezel vind ik dan weer geschikter als 'ie op staal staat.
Deze heb ik stiekem altijd al willen hebben,
maar ze vragen er bijna altijd 300, 400 euro of meer voor. Beetje te veel voor iets dat ik wellicht zelden ga dragen.
Dat is dan zeker zonde, zag er 1 op ebay staan $ 489,-- ach je kunt alles vragen natuurlijk maar of je het ervoor krijgt blijft altijd de vraag. Zelf heb ik niet zoveel met vierkante kasten, heb er wel een paar, boxliggers dus. Ach leuk om weg te geven denk ik dan
Wij houden ons aanbevolen hoor
Ik ben dol op vierkante horloges, heb ze te weinig.
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinsten, mooie band op de bovenste.
Zeker weten Piet, heb wel een paar knoepers liggen. Automaat en chronograaf, als je er 1 wilt geef ik die graag aan je.
Is iedereen akkoord als ik er 3 hier plaats voor Piet?
Bij akkoord plaats ik ze en mag jij er 1 uitkiezen piet, vraag natuurlijk geen geld he. Zijn wel full sets
Ik zit nu al een tijdje te kijken waar de schaalverdeling voor staat. Is het om de hartslag bij te houden?
Dat is helemaal niet nodig Ferry, was maar een grapje hoor. Ik heb liever dat, als je ze weggeeft, dat je dat doet aan iemand die het nodig heeft.
Zou kunnen maar ik vogel het liever zelf uit dan dat ik google translate er op los laat
Krijgen vanzelf wel een baas, mij buurjongetjes hebben allemaal een horloge van mij gekregen. Trots als een pauw en de glimlach is onbetaalbaar enne mijn verborgen agenda, moeten ook jonge horlogeliefhebbers kweken he
Goed zo. Als ik horloges over heb, geef ik ze aan @BroederBill. Hij geeft ze dan door aan minder bedeelden, bijvoorbeeld als Sinterklaas.