Zo, da’s niet zo mooi Piet.
Veel beterschap gewenst.
Misschien valt het nog mee, beterschap
Hij is inmiddels aangekomen, en die band is inderdaad mooi maar te lang en ik heb geen zin om uren met tangen en vijlen in de weer te zijn… En ook voor het Zissou gevoel moet hij op nylon!
De datum staat inderdaad alvast op 31 zodat ik dat morgen — drukke dag — niet weer goed hoef te zetten.
Beterschap
Het heeft potdomme anderhalf uur van mijn leven gekost maar ik heb de bezel er weer behoorlijk op!
Gelukkig had ik niet veel om handen vandaag.
Mooi
Zie je wel.
Wat je ook hebt, oudere types veren zijn vaak van iets dunnere diameter dan vervangende veren.
Dat waren koper kleurige iets dikkere. Die kreeg je bij nabestellen. Kan ook nog iets schelen.
Jeetje Piet, wat een pech. Hopelijk krijg je goed nieuws na je onderzoek.
Plaatje ipv een bloemetje.
Hey Piet, mooi horloge maar een minder mooie gebeurtenis Hopen op een gunstige diagnose en een snel herstel.
In de tussentijd ook van mij een
Mooi vostok Piet en een spoedig herstel gewenst.
Is er al een datum geprikt voor come together event ?
Ja, de datum wordt 23 november.
Ik heb pas een paar definitieve aanmeldingen en één misschien. Wie gestemd heeft, en dat nog niet gedaan heeft, graag even PB sturen met je bevestiging voor die datum.
Ik heb vast iets verkeerd gedaan met die poll maar ik kan niet zien wie op welke datum gestemd heeft.
Volgende keer ook op tandwieltje klikken tijdens “poll maken” en dan de optie “deelnemers zichtbaar maken” aanklikken.
Ik moest dat ook allemaal uitvinden tijdens de fotochallenge’s.
Maar naar mijn mening heb je het prima gedaan. Iemand die serieus wil komen jou een pb laten sturen. Op een poll klikken kan iedereen.
De resterende info hoeft niet heel Nederland te weten.
Hij is weer compleet dus hij zal gedragen worden ook!
Één van de vreemdere dingen in het leven: achterin je eigen auto zitten omdat je zelf niet kunt rijden en dan wordt je ook nog eens voor het eerst door je dochter rondgereden.
Ja dat weet ik ook nog, mocht zelf 3 maanden niet rijden. Wat
Wat een ellende he… Ik moet me de hele tijd inhouden om niet aanwijzingen te geven. Naar mijn idee rijdt ze als een dolle stier. Ik zit te klotsen op de achterbank
Straks wil je niet anders Piet. Wen er niet te veel aan.
… misschien ben jij al wat ouder in je rijstijl, Piet
Ik weet het wel zeker. Ik kwam laatst tot de conclusie dat ik al langer leef mét rijbewijs dan zonder. Dan voel je je opeens oud