Wellicht voor iemand hier interessant, een Duitser met een Russisch hart.
Dank je wel voor je oplettendheid. Redelijk mooie uitvoering en zeker geen gekke prijs. Ben benieuwd of hij gaat emigreren.
Goedemorgen CCCP liefhebbers, een beroep op jullie kennis graag.
Ik heb deze gepost gisteren en er rezen twee vragen op, horloge heeft kleine secondenwijzer maar ook een holle minutenpijp, moet er dan geen grote secondenwijzer zijn?
Tweede vraag moet vliegtuigje niet aan een wijzer vast zitten.
Ik ben van mening dat het antwoord op beide vragen nee is
Best mooie chronograaf inderdaad. De pushers lijken op die van de eerste Okeah reisseu’s. Die bediening ging zijdezacht weet je nog @BG1 Bas?
Nooit eerder gezien. Niet erg strak uitgevoerd. Sorry.
Er staat Arktische noordpool - 1.
Een onderzoek station zou ik zeggen.
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar de wijzerplaat lijkt me een op fantasie gebaseerd knutselwerk.
A ha, je had dus al een antwoord gehad.
Was zelf ook weer vergeten, dus Zim uurwerk en een later gemaakte fantasie dial…gister pas voor het eerst gedragen heeft prima gelopen de hele dag.
Hij was niet duur dus ben er gewoon blij mee
Staan er in het boek van Levenberg geen foto’s van de dial?
Helaas, net weer gekeken. Er staat wel een Pobeda op blz 59, waarvan de printstijl redelijk overeenkomt. Lekker dragen zou ik zeggen. Veel plezier ermee.
Bedankt voor je tijd, zal hem dragen zo af en toe
Er staat nu een mooie Boctok met duikertje te koop op Tradera, als je snel bent kun je er op bieden.
supernice! Dan merk je hoe het slechte ontwerp van de Sovjet pushers eigenlijk is…
Dank je wel Max voor het delen. Wordt wel een duur duikertje hoor. Denk niet dat hij naar NL gaat. Was gisteren in Örebro en liep daar een mooie horlogezaak binnen met een flink assortiment vintage in de categorie Omega, Tissot e.d. Duidelijk is dat je het hier van de particulier moet hebben want met de 25% btw ga je met een bonnetje geen gunstkoopje vinden. Wel mooie stukken, dat dan weer wel.
Voor mij verleidelijk. Ik ga maar beter niet kijken. Genoeg is ook een keer genoeg.
Startprijs is me al te hoog.
Heb nu 8 Vostoks in bezit en dit heeft geen van de acht gekost.
Inderdaad, beter bij onze oosterburen kopen.
https://uhrforum.de/threads/poljot-vintage-chronograph-mit-cal-3133-handaufzug-laeuft-super.593758/
Hij is al weg zie ik.
Maar vandaag niet.
Want vandaag is het weer Vostok vrijdag.
En omdat voor vandaag voorlopig even de laatste zonnige dag verwacht wordt even mijn meest zonnige Vostok tevoorschijn gehaald.
Iedereen weer een heel fijne Vostok vrijdag gewenst.
Gefeliciteerd dan maar.
Je gaat een zonnige verjaardag tegemoet.