Is dat wat ik denk dat het is?
Mooie sinterklaas vostok vrijdag mensen!
(En bedenk nu net pas, het paard. ![]()
Ben daar helemaal niet mee bezig.
)
Yep, …… ben nu in Zeist aan het (horloge)werk, vanavond pakjesavond (horloge???) Morgen weer verder.
Net als Dirk leer ook ik een boel (kennis én vaardigheden) bij Hans van Belle Heure in Zeist. Maar dan op de zaterdag, in de beginnerscursus ![]()
Ook krijgt thuis een bescheiden werkruimte vorm. Een uitdagend, maar leuk vooruitzicht.
Gisteravond heb ik toch een hoop berichten in het draadje moeten ‘inhalen’. Met soms een glimlach om de lippen wegens de spitsvondigheden. Ik wilde dat ik zo ad rem was ![]()
Maar nu weer terug naar onze core-business.
Vanochtend had ik geen zin om de kast door te lopen, dus een horloge gepakt wat altijd lekker zit en nooit problemen geeft.
En verder wens ik tuurlijk iedereen een fijne Vostok-vrijdag.
Echt wel! Morgen ga je zeker in je schoen kijken of Sint nog een Vostok heeft achtergelaten ![]()
Heel mooi! Heb spontaan mijn Vostok GMT om de pols gedaan, leuk voor morgen.
Wat is binnenkort?
Voor de kerst ![]()
Belangstelling Richard? Best leuk zo’n GMT
Ik zal het in de gaten houden. Dit is een charmant exemplaar.
Lekkere 170 kast als ik het goed zie. Dragen comfortabel, wel een pols van minimaal 17cm nodig.
Ik vind 'm prachtig, maar lijkt mij (helaas) toch wat bombastisch voor mijn fragiel polsje ![]()
Ktijg je spijt van Kevin!
![]()
Komt goed, 20 - 20,5 hier.
De lug to lug maat is dan ook belangrijk, voor comfortabel dragen. Maar heb geen ervaring met deze.
En het zal je verbazen, maar lug to lug van een 420 en een 170 is beide 46mm.
Bron Meranom.
De 170 is wel veel massiever dan een 420.
Ik had een 090 die vond ik toch te log op de 17cm pols. De 100 droeg wel prettig.