Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Vandaag deze Vostok.

12 likes

Doe eens gek, draag ook eens een Vostok op zaterdag.

12 likes

De Sturmanskie Kapitän vandaag.

12 likes

11 likes

Jongens niet kwaad worden, ik heb weinig verstand van USSR horloges. Is dit echt:
Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
€110,45 | Vostok Amphibia Mechanical Watches Automatic Erkek Kol Saati Mekanik Saatleri Otomatik Saat Europe Design F1 Wristwatch Russian

1 like

Nee, daar lijkt me niets echt Vostok aan.

1 like

Privjet!

Ik ben aan het kijken om zo’n Vostok Amphibia scuba dude ergens op de kop te tikken. Meranom alom bekend dat dit goed is, maar gezien de oorlog etc etc iemand ervaring om daar op te bestellen tegenwoordig?

Iemand anders de gouden tip om dit horloge te bestellen?

Spasiba!

Folkert @fdpg1963 heeft behoorlijk wat ervaring met recent horloges bestellen. Ik ken zelf Meranom van langer geleden als een prima betrouwbare onderneming. Met goede service. Aardig wat gekocht.
Maar er zijn er meer die ervaring hebben.

3 likes

Nep en nepper dan Fake. :hot_face:

2 likes

Ik heb vorig jaar een bestelling via Meranom gedaan. Probleemloos binnengekomen.

3 likes

https://www.vostok-watches24.com
Ik heb nog nooit hier iets besteld, maar de keuze is groot.

2 likes

Op Vinted is veel 2de hands te vinden van Vostok, meestal van Italianen.
Kwestie van zoeken en bieden.
Binnenkort wordt Duitsland toegevoegd aan de deelnemende landen.

3 likes

En vergeet ebay niet. Groot aanbod van Vostok. Ook mooie vintage Amphibia’s gekocht daar. Wel kritisch blijven.

Wil je wat meer betalen en met garantie in europa kopen, dan is Julian Kampmann (Poljot24) een betrouwbaar adres. Verstuurd vanuit München.

4 likes

Meranom werkt prima. Ebay is een dierentuin, dan moet je echt goed opletten dat je geen troep koopt. Ik vind zelf die Kampmann in München een beetje sketchy, die heeft/had ook neppers in de verkoop.

Nep. Ben wel benieuwd naar de “Swiss branded dial”.

1 like

Zolang je maar de betaling rond krijgt komt het goed. Meranom kan prima volgens mij en Vostok 24 watches zeer zeker. Ervaring leert dat de Russen vriendelijk en behulpzaam zijn. Douane is geen probleem, de meeste post gaat via Turkije en/of Servië.

2 likes

Zou ik persoonlijk nooit doen.

Zeer betrouwbaar maar ook erg prijzig.

1 like

Thanks man!

Jammer dat ze het uurwerk niet even laten zien.

Is het nog steeds actueel dat Peter Arms voorraad in Duitsland heeft liggen en van daaruit kan versturen? Of komt alles van Vostok24 uit Rusland.