Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Fijne Vostok Vrijdag!

14 likes

15 likes

15 likes

Mooie vostok vrijdag mensen!

13 likes

Fijne Vostok vrijdag

11 likes

Happy Vostok Friyay!

12 likes

Sunny Boctok Friday. Ter ere hiervan een sunny Boctok.
Overigens voor de lezers onderons, ………een aanrader.

10 likes

Jenni Karibbian vandaag:

8 likes

11 likes

Bouwjaar 2e kwartaal 1988.

13 likes

Dan moet ik die van mij ook eens gaan bekijken van welk bouwjaar deze zijn :thinking:

1 like

Oeh, die is gaaf! Die sluit naadloos aan op mijn voorliefde voor Jenny en Vostok.

Het is een beetje een liefdeskind tussen deze twee:

7 likes

Haha ja, het is blijkbaar een Vostok voor de Cubaanse markt, ooit van @BroederBill gekregen.
De platen werden bedrukt speciaal voor deze markt.

3 likes

@BroederBill is ook gewoon een baas. Het is echt des Bill’s om met zoiets obscuurs op de proppen te komen.

4 likes

Is wel interessant. Staat vaak bij het balanswiel in de buurt. Het eerste cijfer staat voor kwartaal. Deze 31659 hacking uurwerken waren militair. Daar staat het vaker op vermeld. Ook een Rvs kast en pushers t.o.v. verchroomde uitvoering bij de civiele 3133 versie. En vaste niet draaibare bezel. Maar dat wist je vast al wel.

1 like

Stel, ik ben voornemens een Vostok te verkopen in het blauwe deel, is het dan “done” om dat hier te melden/pushen omdat hier de liefhebbers zitten? Ik doe het dan niet om het horloge sneller te verkopen maar omdat ik jullie de eerste kans wil geven.

4 likes

Heb ik ook weleens gedaan meen ik Piet. :wink:

3 likes

In dat geval, vanaf heden te koop of te ruil voor een andere leuke Vostok of een andere Oostblokker.

2 likes

Hadden ze ze dan niet beter in het Spaans kunnen bedrukken?

3 likes

Nee, dit moest natuurlijk op een echte Jenny Caribbean 1000 lijken, dus Jenni Karibbian 1000 is dan logischer denk ik.

3 likes