Vaker dragen! Beetje Hanhart gevoel krijg ik erbij, niks mis mee.
Mooie Neptunus!
Ben je nu pas uit bed?
Echt hè, lekkere stoere duiker met een mooie uitstraling.
Alles klopt! En prachtige en goede kast en band overgang ook. Originele oplossing.
Alleen moet je geen banden swapper zijn.
Hoe gaat het in Krakow Folkert? Hebben ze ook goede horeca daar?
Goede reis en mooie vakantie gewenst!
Ik doe niet vaak aan middagwissels, maar door de berichten over het 3133 uurwerk kreeg ik ineens zin mijn Poljot Flugkapitän te dragen, waar volgens mij het zelfde uurwerk in zit. Kan ik ook weer mee doen met Russische vrijdag.
op originele Tropic Sport
Gaat prima Jan! Beetje warm, dat wel. Ik heb een aardige schoonmoeder die heerlijk kookt!
Maar buiten dat: Kraków is echt een grote stad met prima horeca, wij zijn echter geen horeca mensen. We zitten in de ochtend en avond lekker in de tuin. Volgende week verkoeling, dan rijden we naar het Tatra gebergte.
Aardige schoonmoeder is veel waard, ik had er ook een.
En Polen heeft prachtige natuur hoor ik vaak.
Polen is een bijzonder mooi land. Bof je mee Folkert. Inderdaad prachtige natuur. Ben in de jaren 90 veel naar Polen geweest en veel rondgereisd naast mijn werkzaamheden in het ziekenhuis van Kolo, vlakbij Poznan. Ben vanaf die tijd Polen enorm gaan waarderen.
Waardeloos Piet!
Vanmorgen toch nog heel? Band losgeschoten?
Ja, ik bleef ergens aan hangen en toen begaf de bandpen het
Hoop dat jullie ook allemaal een fijne Vostok vrijdag hebben! Nog meer sharkmesh, zit fijn met dit warme weer.
Piet wat minder dus. Iemand nog zo’n glaasje?
Mocht je willen.
Net afgewerkt, en voor mijn werk zijn mijn Vostoks toch net iets te goed.
Ouch, dat is jammer. Hopelijk nog te herstellen. Ik dacht dat de Komandirskie glaasjes wel op de meeste kasten passen, maar geen idee bij dit type.
Er blijven er nog genoeg over waarbij dat wel kan.