Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Had deze willen plaatsen op de tijd die op het horloge staat, maar was op een of andere manier uitgelogd.
Alsnog een fijne Vostok vrijdag gewenst allemaal.

11 likes

Fijne Vostok vrijdag

14 likes

Fijne Vostok vrijdag mensen! Laatste dag op de camping.
Folkert goede reis vandaag.

14 likes

Mooie Boctok vrijdag toegewenst mensen.
Jan, geniet nog even van je laatste vakantiedag Reis voorzichtig Folkert, kan wel eens druk worden.

13 likes

Vandaag werd mijn oog getrokken door deze Raketa. Volgens mij jaren niet gedragen. Tot vandaag :smile:

En omdat ik allerlei prikkelende foto’s en mededelingen zie, denk ik dat ik de fiets pak om richting Maas te gaan. Ergens op de dijk koffie leuten en genieten van de zon en het uitzicht :sunglasses:

Fijne Vostok-vrijdag allemaal!

15 likes

Wolter @Macx, zoals je weet heeft Lennert het fantastische initiatief genomen een stuk schijf ter beschikking te stellen voor iedereen die documentatie heeft en dit wil delen met de rest van het HF. Inmiddels heb ik hieraan een kleine bijdrage gedaan waaronder de service sheet van de Poljot 3133. Heel veel plezier ermee.

4 likes

Slava vandaag

15 likes

Bijna net zo lang onderweg in Nederland als daar buiten…
maar wat is het toch leuk om een eigen cadeautje uit te pakken als je nog snel even naar het servicepunt rijdt.

Voor wie het niet weet,
Bill Murray draagt in de comedy The Life Aquatic with Steve Zissou deze Vostok. Vandaar deze uitgave.
In zijn genre is de film een redelijke cultfilm geworden.

Een goed weekeinde iedereen.

16 likes

Mooie plaat,

13 likes

Heel veel dank Lennert, en Dirk heel dank voor de link, ik ben al volop aan het downloaden.

2 likes

Goede keus Charles!

Ik adviseer daarbij zo’n grof geribbelde, hard rubberen band. Kijk maar naar de film.
(En de klassieke bezel er op.)
:+1:

De film zou vaag geïnspireerd zijn op de beroemde oceaan deskundige Jacques-Yves Cousteau. Ik heb vroeger wel rapportages van hem gezien. Fascinerend!

8 likes

Klein beetje fan… zie avatar :wink:

Feliz Vostok viernes!

9 likes

Helemaal mee eens!
De band ligt al klaar, de bezel moet ik nog opscharrelen.

Maar eerlijk gezegd, het horloge heb ik eigenlijk gekocht voor de achterkant…

6 likes

Is dat vocht aan de binnenkant…??

Nou, het is soms heel concreet. Zo sterft de filmfiguur Ned, die zegt de zoon van Steve Zissou te zijn, op dezelfde wijze als de zoon van Jacques Cousteau is gestorven.

Ook ik zat als kind voor de televisie om alle spannende onderwateravonturen van Cousteau mee te beleven. Baanbrekend. Wat David Attenborough voor de wereld boven water betekent, was Jacques Cousteau dat voor de wereld onder water.

2 likes

Da’s al genoeg om te weten.
Hartstikke mooi. Wie heeft er nou nog een James Bond horloge nodig.

2 likes

Ja, alweer opgelost.

1 like

gelukkig maar …

Dankjewel! Net thuis.

Ergste was in Nederland, A12 dicht, omleiding en file.

3 likes