Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Ja die heb ik niet inderdaad.
Daarom zeg ik ook naar het WERK. :wink:

4 likes

Daarom draag ik ook meestal een Vostok of een ander niet al te duur horloge.

3 likes

Ik heb een baan en ik.werk, een mooie combinatie van achter het beeldscherm, met pen verslagen nakijken, practica op het lab geven of elektronica repareren en onderhouden.
De keuze van mijn horloge verschilt daarom per dag, afgestemd op wat die dag op het programma staat.

4 likes

Ik draag eigenlijk pas sinds anderhalf jaar weer horloges omdat mijn vorige werkzaamheden het niet toelieten om er een te dragen. Toen kreeg ik een kantoor- en winkelbaan en kon ik naar hartelust weer gaan dragen en verzamelen.

Nu heb ik weet een magazijnbaan en draag ik overdag beaters en doe ik 's avonds iets moois om.

3 likes

Dan heb ik het maar makkelijk. Ik mag alles om, elke dag.
Maar tijdens fietstochten zoals vandaag toch maar een Amphibia. :grin:

Heel mooie Aviator I !
Zou ik ook zuinig op zijn. :+1:

2 likes

Jij hebt je pensioen wel verdiend toch?

Wel je linkerhand even een beetje loslaten van het stuur bij putten in de weg… :thinking::stuck_out_tongue::joy:

2 likes

Voor het werk 1 max 2 reserveren. Totaal afdragen en zo gauw ze van ellende uit elkaar valt, in de kliko en door.
En inderdaad, daar zijn Russen veel te leuk voor.
Gelukkig zijn er meer dan genoeg Chinezen in omloop.
Oow ja, die Invicta die het laatste jaar als mijn werkbutser fungeert kon wel eens records gaan breken.
Niet kapot te krijgen.

2 likes

En stukjes met kasseien. :grimacing:
:grin:

Paar oudere foto’s. Wel het horloge van dit weekend.

Ik was trouwens op een feesje zaterdag, van vrienden die gaan “emigreren” naar Zeeland.
Daar was ook een broer van haar die internationaal gewerkt en gewoond heeft. Een hele tijd in de Oekraïne. Nu al vele jaren in Florida en eigen bedrijf. Aardige man.

We kregen het zowaar, via de politiek, over horloges.
Hij begon, ik heb nog wat russische horloges uit die Oekraïnse tijd.
Wanneer maak je dat mee op een willekeurig feestje. Dus ik de pols gedraaid. Werd steeds gezelliger! :wink:

:wine_glass: :wine_glass:

8 likes