Dankje, ik vind het ook een aantrekkelijk horloge. Geen naam meer op de plaat, maar wel een mooie plaat geworden en ook het model is mooi.
Zonet deze Vostok Komandirskie gevonden in de 3-euro grabbelbak van de lokale tweedehandswinkel. Loopt een 48sec traag. Eens kijken of we die een servicebeurtje kunnen geven en anders is het een mooi offerstuk om kennis op te doen.
Besteld ![]()
![]()
Geluksvogel!
€150 teveel dat ding.
Nou, over “teveel” gesproken.
Is jullie dit wel eens overkomen?
Vinded moet ik nog uitvinden , een betrekkelijk nieuw platform voor horloges en de rest wat ze aanbieden .
Om te kopen lijkt het me best interessant ![]()
Wie wat waar …mijn nieuwe liefde??
Nou, die ziet er wel erg gehavend uit. Kast vol krassen en blutsen, band al niet veel beter… Daarom kost 'ie ook minder lijkt me.
Ik koop er best vaak horloges, wordt ook vreselijk veel op aangeboden en de prijzen liggen lager dan op ebay. Ze hebben ook standaard een escrow systeem, dus de verkoper krijgt zijn geld pas als alles goed is aangekomen en er niks mis is.
Eigenlijk zat ik ernaast, €5 is nog teveel betaald voor zoiets als je het mij vraagt.
Leuk voor de afwisseling. Een Electronica re-isseu.
Gemaakt deels met restant onderdelen van de oude productie lijnen.
Dat soort weetjes maken het interessant vind ik. ![]()
Haha. Das dus kwestie van smaak
Ik vind m echt rete cool.
Dubbele had ik ook nog zonder nadenken neergelegd.
Nee, dat gaat niet om smaak, het gaat me om originaliteit. Dit is iets van een of ander hobbybob.
Ik denk dat @sq100 vooral bedoelt dat de kast Chinees is (ongeveer twee tientjes bij AliXpress), de wijzerplaat een soort fliegerfantasie die de Russen nooit maakten en het uurwerk…?
Als je zoiets zoekt in die stijl dan kun je wel naar Poljot Aviators kijken.
Ah zo. Vind t niet erg. Cool is cool.
Niet perse veel zeggend maar koop hem in Rusland.
Omschrijving
mens wrist watch Aviator 1980s Rocket "Raketa
Kan er online wel meerdere van vinden die exact zo zijn.
Bij andere verkopers.
Wie weet leuk hobby stapeltje geweest.
Nogmaals.
Cool is wat telt voor mij.
Zolang uurwerk maar Russisch is en niet Chinees en dat is iig het geval (als omschreven)
Heb meerdere russen waarvan er meerdere uit meerdere zijn samengesteld.
Mijn Russische hoekje moet vooral gewoonweg een cool hoekje zijn.
Is gewoon lekker snoepen.