Krijg je wel eens vragen over dit horloge, of complimenten? Hij valt best op.
Toen ik die band kocht was ik bang dat 'ie oncomfortabel zou zitten, maar het zit eigenlijk heel lekker.
Kan je ook de bandlengte verstellen?
Foto van de andere kant van je pols/ sluiting kan ik ook wel appreciëren.
Zeker! Zit een soort laddertje en daar gaat dan een clip doorheen. Je hebt dit soort banden in allerlei varianten, ook met bijvoorbeeld een stuk rekbare band à la fixoflex tussen die twee beugels in, of met rally-achtige gaten in de beugels, etc. etc. De allermooiste komen uit de Filipijnen, de Olongapo bracelets (link). Er zit nog iemand op insta die ze maakt, hier.
Wat een stilte hier vandaag!
Zaten jullie net zo in spanning als ik?
Ik wil jullie graag voorstellen aan mijn eerste chrono, het is een plaatje, dus jullie krijgen plaatjes.
Staat weer iets leuks in het blauw…
Ongelooflijk mooi! Wat een super aanwinst!
Très magnifique!
Gefeliciteerd met deze aanwinst heel mooi horloge ![]()
Heel erg mooi!!
Prachtig uurwerk
, veel draagplezier toegewenst ![]()
Dank allen!
Ik ben ook dolgellukkig dat @TagEd en @MrBie me met dit: horlogeforum((DOT))nl/t/eerste-zwitserse-chrono-in-space-spoiler-het-was-geen-omega/584088?u=junior naar de Russische kant getrokken hebben met het zetje van @Rhys .horlogeforum(DOT)nl/t/na-sturmanskie-open-space-gmt-nh34-1891056/584435/8?u=junior natuurlijk!
Deze:
En deze:
Prima keus Ricardo! Een van de mooiste 3133 chrono’s! ![]()
Ook nu zonder datum, extra plus.
Veel plezier er mee. ![]()
Zo is dat Dirk.
Als die van jou mijn ex is, heeft die nog een interessant detail.
Die eerste series hadden nog de wat incourante 19 mm lugbreedte.
Dus altijd wat rommelen met een, liefst zachte, 20 mm band.
Later werd het gewoon 20 mm.
Dit ging om linksom draaien van de kroon om tijd vooruit bij te stellen. Deze die ik heb, is dat toch echt rechtsom.
Graag gedaan ![]()