Goedemorgen,
Teruggekocht Folkert? ![]()
Komt vaker voor. Maar ben ook benieuwd, echt een leuk horloge, zeker voor de aangepaste prijs.
Dag heren,
toch besloten dat 'ie bij mij in de kast mag. Ben wel zo vrij geweest om mij niet aan de 30 te houden. Alles heeft tenslotte zijn waarde ![]()
Groet, Charles
Gefeliciteerd!!!
Ik kan niet zeggen dat ik echt verbaasd ben ![]()
Gefeliciteerd, Charles!
Jij was wel de laatste waar ik aan dacht… ik weet namelijk hoe klein het horloge in werkelijkheid is. Hij is wel erg leuk! Qua kwaliteit niet te veel van verwachten, iele knopjes. Het is geen Casio. Op de Elektronika website kun je een Engelstalige handleiding downloaden en die is echt wel handig om te hebben.
Tja, die polsen… ik heb een bescheiden aantal digitale horloges, waarvan ik de meesten nooit draag. Inderdaad vanwege de afmetingen van kast en band. Maar ja, je wilt sommige horloges toch in de kast hebben ![]()
Het grootste deel van mijn digitale horloges…
… waarvan één wit-Rus.
A ha, had ik niet bij jou gezocht Charles.
Vult dan heel mooi aan bij die digitale collectie!
Veel plezier met uit proberen.
Wat heb je daar aan? Ik draag echt al mijn horloges in roulatie, daarom hou ik het bij ca. 15 stuks.
Feitelijk ben ik nu nieuwsgierig naar de rest van de digitale collectie, eigenlijk vraag ik me af of je toevallig een Casio AE-9W in één van de lades heb liggen?
Ter zelfbescherming is dat ook mijn motto.
![]()
Ik heb wel even gedacht over die Elektronika, vooral vanwege de russische melodieën, maar er toch maar vanaf gezien want ik draag echt nooit digitaal. Heb er één, de Casio AE1200 die ik in een bronzen kast heb gezet, ziet er cool uit, draag hem heel soms maar ik vergeet altijd hoe hij werkt en zo staat hij dus nu nog op wintertijd…
Het is echt in alle opzichten een cool horloge. Ook het feit dat je 'm kunt afregelen via de instellingen. Fluitje van een cent toch Jan? @Omega_73
Casio is en blijft de koning van de budget LCD horloges.
Zeker Folkert!
Dat afregelen en de functies gaan begrijpen is een stuk van het plezier ermee.
Klopt, maar met zo’n bronzen kast is het ineens niet meer echt “budget”, de Casio Royale.…
https://skxmod.com/products/gen-2-bronze-version-modding-kits-for-ae-1200-1300-ws-1600-series
Uhhhhh
,
toen ik (via pendules) gecharmeerd raakte van (vintage) horloges droeg ik nooit horloges. Dat heeft toen ook nog een paar jaar geduurd. Het ging mij vooral over het uiterlijk, de vorm, het verhaal en soms (heel duur gezegd) het plekje in een geschiedenis.
Dus al met al koop ik (wel steeds minder) horloges ook, op zijn Nimweegs gezegd, voor de heb.
Maar ik probeer bijna alle horloges wel steeds meer te dragen, ook al zijn ze kleiner van formaat. Voor de kleine vintage horloges heb ik nu een aantal mooie bund-banden. Maar voor veel elektronische exemplaren moet ik nog iets moois verzinnen. Want die kleine kasten staan echt niet op mijn pols.
Nope. Ken hem wel, maar ben hem nooit tegengekomen. (Maar heb er ook nooit echt naar gezocht. Ik heb wat moeite met horloges die de tijd op twee manieren weergeven. Een beetje overdone, vind ik.)