Een kompleet boeren leven. Ik weet nog dat een koe moest kalveren, en hij met de arm er in ging voelen of het kalf goed lag.
Hij deed nog snel het horloge af. Dat Hema bandje was ook praktisch, gewoon in een sopje af en toe.
Ze zien er leuk uit en daarom kocht ik vorig jaar een nieuwe. Ik vond het erg tegenvallen. Ze zijn klein, dun, iel en die knopjes zijn echt matig.
Het kan in de verste verte niet aan Casio tippen. https://www.horlogeforum.nl/t/elektronika-chn-55/548205?u=fdpg1963 (Link zichtbaar vanaf TL-2)
Ja, heb daar een soort studie van gemaakt Bas. Ergens in vorig topic een verslag.
Het leuke van deze horloges is dat je een factor kunt invoeren om ze te fijn tunen. De 54 en de 55 werken net weer iets anders. Maar prima te doen. En testen kost natuurlijk weken bij die nauwkeurige dingen.
We hebben in het begin zelf die gebruiks aanwijzingen in engels vertaald. Ook opgestuurd naar Nicolai, die was er blij mee.
Dank je, ik ben ook benieuwd. Ik zal proberen het originele glas te houden. Er zit wel een klein barstje in, maar de decoratie die je daar ziet zit aan de binnenkant van het glas. Hoe of wat, moet ik nog uitzoeken.
Ja, die blijft er ook in, al zit er een klein barstje in. Ik heb het ook nog nooit gezien, maar jij hebt nog veel meer gezien dan ik, dus als jij het nog nooit eerder hebt gezien, wil dat wel iets zeggen. Vind ik wel erg leuk.