Heb net mijn echtgenote een foto van het boek laten zien, kijken wat ze er mee doet😁
De kerstbonus kwam dit jaar eerder dan gepland en dus heb ik keihard mijn belofte gebroken om niets meer te kopen voor de Kerst.
Alvast bedankt Bas @BG1!
Bikkel
… heb Bas zojuist gevraagd / gesmeekt om gewoon geen foto’s meer op het forum te plaatsen ![]()
Maar iets in mij zegt, dat hij hier geen gehoor aan geeft ![]()
Iedereen fijne
dagen!
Ik weet het…
![]()
Ik had geen geduld, dus boek besteld
Heb @BG1 genoeg gesponsord in verleden, of niet Bas? ![]()
Maar vooral ook voor de beginners,
bij Bas zit je goed! ![]()
Oud, waterdichtheid is twijfelachtig, lume doet niet veel meer — maar hij loopt geweldig en het is het Russische horloge dat ik het meest draag. Sowieso denk ik dat ik de post-Perestrojka horloges eruit ga doen, ik vind die uit de Sovjet tijd veel mooier, leuker, en de kwaliteit is vaak ook beter. Evengoed misschien die wijzers toch een keer nieuwe lume geven.
Vaak genoeg inderdaad! ![]()
Ook vaker gezellig een drankje en lunch gedaan!
Tweede helft feb begin maar eens een Russenlunch doen met de groep hier?
Ik wilde in het nieuwe jaar de CCCP-GTG weer nieuw leven inblazen.
Niet letterlijk hoop ik ![]()
Oeps, drie letters vergeten ![]()
Kameradski
?? ![]()
Als je mij vraagt wat beter is,……toen kon ik er gewoon naar toe, nu niet (ws nooit) meer.
Er staat nu CCCP-GTG. Eerst alleen CCCP
Toen ik in het Nederlandse leger zat en mijn huidige zwager ongeveer in dezelfde periode in het Poolse leger waren we elkaars vijand en hadden we in een oorlogs situatie elkaar af moeten schieten. Dus nee, ik wil niet meer terug.
Wat niet wil zeggen dat het nu allemaal zo geweldig is. Wat zou het mooi zijn als al die ellende over is.
Zo is het mensen.
Iets anders, je weet dat je avatar weg is Folkert? ![]()
Jazeker, ik wilde iets algemeners. Ik hou van zoveel merken en soorten horloges…
Ik zit overigens een beetje in een “erfstukken dragen” fase…