Is een 420 kast met originele (stippen) bezel geen optie? Die is echt niet zo aanwezig. Ook al door de 18mm band.
(zonder band want op deze foto lag hij klaar om op de post te gaan naar Dirk).
Is een 420 kast met originele (stippen) bezel geen optie? Die is echt niet zo aanwezig. Ook al door de 18mm band.
Hadden mijn woorden kunnen zijn. 420 oogt ook veel eleganter op diverse banden.
Nou ja, dat bedoelde ik dus met
Momenteel heb ik witte en zwarte wijzerplaten ontdekt dus misschien een zwarte scubadude voor naast de witte Baikal.
Eerst een tijdje bezinning en de collectie uitdunnen. Ook een aantal niet-Russische horloges gaan het veld ruimen.
Die cccp horloges zijn verfijnder en met meer zorg gemaakt.
Ben al jaren liefhebber geworden van kleinere kasten. Minder glimmende massa.
Dat kwam vooral na deze. Hierna gewoon bij 420 gebleven. Maar bedenk wel, het zijn basic goedkope en slim gemaakte duikers. Niet echt voor het mooi he. ![]()
Een cccp wil niet zeggen dat er nooit iets mee is. ![]()
Sorry Folkert, wist niet dat het gevoelig lag. ![]()
Precies.
Let ook op de mooie scherpere en fijne beschrifting.
Je hebt 'm al een keer pijn gedaan ![]()
Nog verschillende bezels geprobeerd, maar die kast was te zwaar wat mij betreft. Komt ook mede door slanke polsen. ![]()
Ik wilde toen de klassieke 300m Amphibia benaderen. Er was ook een doffere 090 te koop, maar die heeft ook niet de sumburst afwerking van de kast wat je bij de vintage modellen soms hebt.
Later nog twee vintage 119 kast horloges gekocht.
Persoonlijk vond ik die toch heel wat fraaier.
De 300m. Niet van mij helaas. ![]()
Bescheiden impressie. Tijd genoeg door al die sneeuw.
![]()
Geinige doosjes, wat zijn het/waar zijn die van?
Ha ha, ja dat zijn pakjes suikerklontjes. Door mijn vrouw van vakantie mee genomen als souvenir. Typisch hotel spul.
In ver verleden.
![]()
Geweldig! hahaha
Dat zijn de leukere souvenirs.
Ik had dus enkele weken geleden een Vostok gekocht vanuit Slowakije via Etsy. Refund en alles is er door gekomen.
En toch vraag ING mij om toelichting vanwege het woord “Vostok”. Of het gaat om een bedrijf onderhevig aan sancties.
Goed opletten dus wat je in de toelichting zet. Krijg je gezeur mee.
Bij PayPal vragen ze nergens over
Zeikerds bij de ING. Laatst maakte ik 1000 euro over om Bitcoins te kopen, belt de fraude helpdesk of ik niet door criminelen onder druk werd gezet ![]()
En dat vragen ze nooit als ik geld overmaak naar de belastingdienst ![]()
![]()
![]()
Welkom bij de club Rhys! Ik mag de hele week thuis blijven van de baas.
Morgen wordt ik weer verwacht