Iets voor iemand hier, kwam deze tegen op Ebay
Nostalgie Dirk, ik heb ook die neiging.
Klopt, en 60 mijl x 1,6 komt op ca 96 km. Zal ook niet toevallig zijn. Maar hoe dit praktisch te gebruiken is?
Dutchspur,
Нет спасибо, best veel geld met een zeer waarschijnlijk al versleten snelverzet zo te zien. Wel gebruikelijk hoor bij dit type uurwerkjes.
Of beste bod…heel laag bieden wil wel eens lukken toch
Het is volgens mij hoe lang je op een bepaalde diepte kunt blijven zonder een decompressiestop te hoeven maken, tenminste, als ik het me goed herinner.
En als ik het me goed herinner zei je toen inderdaad iets in die geest ![]()
Juist, Cadets en geen dames.
Mooi man, Heel veel plezier ervan.
Tipje, doe de bandpennen die er nu inzitten nooit in een band.
Je krijgt hem er nooit meer af.
Ze zijn prima voor nato’s en thats it.
Edit, mooie wijzertjes hebben die dingen ook hé
Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerken
Ook voor de Cccp etc. horloges liefhebbers nog een mooi jaar ![]()
Goedenmiddag beste mensen,
Ik was benieuwd of ik deze Boctok nog een beetje zou kunnen opknappen,
Het glas zat gelijmd, maar was door de tijd niet meer goed en ik kon het glas heel makkelijk eruit halen. Ik heb het glas een beetje gepolijst en de kast en glas in de ultrasoon gehad, de plaat de losse rommel verwijderd en even met een wattestaafje natgemaakt met vloeistof uit de ultrasoon even langs de rand van de plaat gehaald.
Verder doe ik er niets aan; het ziet er nu toch wel wat beter uit.
Dank je. Ik moet zeggen dat die met die dolfijn, waar het me in eerste instantie om te doen was, er fantastisch uitziet. Meestal hebben die wijzerplaten craquelé, vieze wijzers etc, maar deze is vrijwel smetteloos.
Ook geen liefhebber van. Ik denk dat die van Bas weinig direct zonlicht hebben gehad. Zien er smetteloos uit. ![]()
Zien er volgens mij alle 5 ( 3 van jou, 2 van mij) perfect uit.
Zeker voor hun leeftijd.
Vet!
Deze staat ook nog ergens op een lijstje (in m’n hoofd
)
En al helemaal in deze kleurstelling ![]()