Denk dat ik, door dat modding van jou en @Dao, dit toen bedacht had. Gewoon chroom laagje er afschuren. Tot op de messing basis.Vond ik toen wel geslaagd.
Die windstreken bezel van jou is echt fraai!
Denk dat ik, door dat modding van jou en @Dao, dit toen bedacht had. Gewoon chroom laagje er afschuren. Tot op de messing basis.Vond ik toen wel geslaagd.
Die windstreken bezel van jou is echt fraai!
De drie benamingen en hun doel:
Ik kan zo 1,2,3, geen Duits woord bedenken waarbij de W als een V uitgesproken wordt… Of lees ik de uitleg nou helemaal verkeerd?
Ja, andersom, de V wordt als een W uitgesproken.
Ik ben persoonlijk toch meest fan van de moderne Vostoks als ik deze modellen zo samen zie. Qua uiterlijk dan, niet qua kwaliteit… Zonder Dirk draaien ze niet ![]()
Oh, nee dat niet. Voor mij heeft zowel vintage als modern de aantrekkingskracht. Ik denk dat ik meer vintage draag dan modern.
Voor mij ook maar de helft van de Russische vintage vind ik er persoonlijk als oude barrels uitzien en sommige Russische ontwerpen echt heel lelijk. Dan heb ik liever een schoonheid als een Omega uit de jaren 60 om. Ik ben absoluut niet ijdel maar ben altijd wel netjes casual gekleed en daar hoort dan ook een mooi horloge bij. Maar dat is uiteraard 100% een kwestie van smaak.
Dit zijn voor mij mooie vintage Russen waarbij qua ontwerp, kleur enz. alles klopt:
Ook daar kan ik geen Duits woord mee bedenken…
Dat klinkt ijdel.
Ik heb het niet verzonnen ![]()
Ik ben geen fan van dress, maar ik zal het geen oude barrels noemen.
O dat.
Ja ik intrepeteerde het, dat er relatief veel in “uiterlijk” slechte staat zijn. Zo begreep ik het.
Tijd voor een mooie Sturmanskie!
En dan is er nog de Ostwok toch?
Toen je over dat leer begon dacht ik, “niet doen, laat het nou zo”, maar ik moet toegeven dat deze band hem echt fantastisch staat.
Dat was ook niet wat ik wilde zeggen. Ik vind het alleen een vreemde bewering dat de V als W uitgesproken zou moeten worden in het Duits.
Het enige wat ik kan bedenken is dat de W de doppel-vau (dubbel V) genoemd wordt. Zoals in het Engels de W double-u genoemd wordt.
Maar goed, ontopic!
Voor de sfeer een plaatje uit de oude doos.
Dat bedoelde ik inderdaad.