Het is nog geen vrijdag…
Nee daarom een Poljot. ![]()
Wostok Woensdag, is dat een idee?
Kom op Sander, post jij ook eens wat. ![]()
Hahaha. Ik loop al een aantal dagen met een Seiko 5 om de pols. Vrijdag zal ik weer eens een Vostok omdoen.
Braaf. ![]()
De Russische “B” wordt uitgesproken als iets tussen de V en de W in, dus beide zijn in het Latijnse alfabet goed vertalingen.
Net als in het Spaans trouwens, ook daar neigt de B naar de V of W. Zie “Habana”.
Lijkt mij een goede reden ![]()
Heel mooi!
Ben wel benieuwd hoeveel een service kost voor een chrono.
Prachtig! Maar doet me wel heel erg aan Hanhart denken ![]()
Ja, een beetje wel, de prijzen liggen anders.
Staat er op het achterdeksel een afbeelding van de Buran?
Bij de faq van Julian Kampmann of te wel Poljot24, staat het volgende:
“Ich arbeite seit 20 Jahren mit sehr erfahrenen und zuverlässigen Uhrmachern zusammen - gerne biete ich für die Reparatur russischer Uhren daher einen günstigen Service an. Eine Reparatur dauert um die 2-3 Wochen , wird mit original Ersatzteilen ausgeführt und kostet - je nach Defekt - zwischen 40 und 125 EUR. Bei extremen Schäden wie Wasserschäden kann es nach Absprache auch mehr kosten. Kontaktieren Sie mich einfach im Falle des Falles…”
Die Duitsers hebben van die fraaie volzinnen. ![]()
Reken bij Julian op zo’n 125 euro als er niet veel bijzonders is maar gewoon service en goed afstellen van de chrono.
Ik heb er zo’n 4 keer gebruik van gemaakt. Was ook wel een gratis garantie geval bij. Hij stuurt ze door naar een vast adres in Polen. Die hebben ook de onderdelen voor 3133. Al met al toch snel 6 weken verder, maar komt wel goed.
Maar misschien kan Dirk ook wat voor je betekenen?
Als je het vriendelijk vraagt? ![]()
Is nog niet aan de orde haha. Wie weet, tzt.
Pfoeeeee… Heel mooi!!