Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Heel laat op de avond nog naar horloges scrollen is nooit verstandig. Gisteren zag ik deze op Vinted staan:

Eerst een bod gedaan, 20% onder de vraagprijs. Vanmorgen nog geen reactie. Foto’s laten zien aan een expert van hier met de vraag of het hem wel goed leek. Voordat ik daar antwoord op kreeg werd mijn bod geaccepteerd! Rare jongens die Fransen. Dus nu is het afwachten. Nog even en ik heb een Vostok! :partying_face::partying_face::partying_face:

16 likes

Wat weet je van de historie en het onderhoud?

Algemeen vind ik horloges duur op Vinted.

Ik zou even kijken wat er op het HF te koop is.

4 likes

Viel mij ook op. Heb gisteravond ook even gescrolld.

2 likes

Ze zijn sketchy genoeg, maar toch denk ik dat er geen narco met zo’n desert shield gaat lopen.

3 likes

Haha klopt. Het is meer het idee van Amerikanen die zich mengen in zaken over de hele wereld.

1 like

Nieuw in de doos, nog nooit gedragen. Dus waarschijnlijk nooit onderhoud gehad. Van heel lang stilstaan wordt niks en niemand beter dus ik zal moeten zien.

1 like

Gedaan. Niks zo mooi als deze.

2 likes

Zal zo zijn. Deze leek mij erg aan de goedkope kant. Vandaar dat ik eerst navraag wou doen. Maar toen was mijn lage bod al geaccepteerd. I will keep you in the know.

2 likes

8 berichtje boven jou staat deze,

Zou Bas even een berichtje doen dan kan je een vergelijking maken. Bij Bas zit je goed :ok_hand:.

7 likes

Bijzonder doosje. Karton? Als het orgineel is dan is het wel een leuke (liefhebbers) meerwaarde.

2 likes

Ik vind het een mooie en leuke Vostok.

Is er ook een taalnazi topic voor de Engelse taal? :joy:

Ziet er allemaal wel origineel uit.

3 likes

Als ik me niet vergis is dit een type wat ooit aan het Italiaanse leger werd geleverd. Ik heb deze ook gehad, maar weer verkocht voor een paar tientjes. Had ik niet moeten doen :sweat_smile:

12 likes

Omdat de groentjes uit logeren zijn voor een wellness treatment, de band weer op de Pobeda.

12 likes

Echt waar, het italiaanse leger met sovjet horloges? Dat wist ik niet.

2 likes

Poljot doos van Bas ooit gekocht.
Uit Italie.
Met een tekst in Russisch en Italiaans.
In de Russisch Japanse oorlog van 1904-1905 kostten de Russische marine manschappen 2 keer zoveel als de Japanse vanwege de grotere alcohol consumptie.
:beers:
:wink:

10 likes

Hoewel de communisten in Italië nooit aan de macht zijn geweest, was het communisme er wel sterk vertegenwoordigd. Wellicht komt het daaruit voort.

3 likes

Mooie kast, ik bedacht dat als ik ooit zo’n exemplaar in bezit zou krijgen ik er een bijpassende fixoflex band bij ging zoeken.
ooit overwogen?

rodania(DOT)com/collections/nyon-classic/products/r22060

4 likes

Neem ik zeker mee in de overweging

4 likes

Ik las net dat het origineel met leren band werd geleverd, terwijl de kast wel lijkt geschapen voor een rekband.

1 like

Goedemorgen allemaal, vandaag begin ik met deze,

13 likes