Twee tegelijk?
Na iedere maaltijd één net als medicatie
Om maar even in hetzelfde thema te blijven, hier een vergelijkbare van een zeer gewaardeerde mede verzamelaar hier. Deze ligt nog even te recoveren van de zware operatie maar gaat dan weer terug naar de eigenaar. Hele fijne Boctok vrijdag.
Oeoeoehhh!
Bas en Piet, dan maak ik het clubje compleet met de mijne. (Loopt wel een dag voor…
)
Verder heb ik de Desert maar weer eens uit de kast gepakt. Vreemd, maar in deze tijden draag ik deze, net als sommige zeer nationalistische Rusland-horloges, toch minder graag ![]()
Hoe dan ook, iedereen een fijne, én lentige, Vostok-vrijdag!
De jouwe is ook errug chique, Charles ![]()
Merci Piet.
ps
Had toentertijd deze erg graag samen met het broertje gekocht. Maar er was toen een forumlid dat net iets sneller was…
(zal de leeftijd zijn
)
Horlogeforum - 1 van de weinige plaatsen waar het leuk is om een ex te zien. ![]()
Yep, jij was dat forumlid.
Die ziet er weer netjes uit
knap werk
Ook erg mooi, die Desert Shield.
Ik kijk sinds deze week Narcos. Dat soort vibes krijg ik ervan.
Een tijdje geleden nam ik van ons aller @BG1 twee Russen over. De eerste vind ik helemaal geweldig.
Maar de 420 (toch?) kast van de tweede is op de een of andere manier niet ideaal voor mijn pols. Mocht iemand die willen ruilen voor een ander model, dan houd ik me aanbevolen. ![]()
Of je plaatst dit uurwerk in een model kast wat je beter past? Wat heeft je voorkeur?
Deze 420 is juist een populaire kast, dus prima vraag naar.
is een leuk ding! Maar ik draag liever staalkleurig.
Dank voor de suggestie, daar had ik niet over nagedacht. Ik hou de boel liever bij elkaar denk ik, hoewel ik besef dat deze Russen af-fabriek soms al ‘parts bin specials’ zijn. ![]()
Prima hoor.
Iemand anders? Hij komt binnenkort in het blauw maar ik heb liever dat hij hier terecht komt bij een liefhebber.
Hey Piet, deze vind ik wel leuk. Doe maar een pm. Groet.
Ik vergis me al jaren in die twee kasten maar blijkbaar is dit een 020 kast… zelfzamer !
En die wijzerplaat is zo gaaf!