Ben nog even teruggeweest naar de kringloop voor het zakhorloge.
Foetsie.
Achja.
Ben nog even teruggeweest naar de kringloop voor het zakhorloge.
Foetsie.
Achja.
Na een tijdje bij Dirk @DirkT gelogeerd te hebben is mijn mooiste vintage Vostok weer terug op het honk.
Hij is weer als nieuw en ik ben er enorm blij mee.
Hartelijk dank, Dirk!
Zwarte wijzerplaten hebben mij nog nooit kunnen trekken maar na deze foto’s overweeg ik na de Officer 38mm een Cosmos 1965 of SIGNAL Alarm aan mijn “collectie” toe te gaan voegen.
Maak me gek😍
Persoonlijk zie ik liever de linkse. Mooi rustig en fraaie groene paddle hands. ![]()
En ik vermoed dat het snerpende wekkertje snel verveeld.
Helpt dit jou? ![]()
Ik niet. Wekker is gaaf ![]()
44mm is daarintegen wel erg fors.
Dat ook nog ja. ![]()
Het grootste horloge dat ik bezit is 43,5mm. Het is dat het een historische significantie heeft in de ruimtevaart, maar anders had ik 't nooit gekocht. Grens ligt hier op 40mm. 37-38 draag ik het liefst.
43 mm! Soort molenwiel. Prachtig gemaakt en dual time. Het Vostok uurwerk is prachtig nabewerkt en afgesteld. Beter dan standaard uit Chistopol.
Maar toch verkocht, echt te groot voot mij.
Ja, de 40mm is qua formaat aantrekkelijker en nu ik op samenstelling gewezen wordt maakt het de keuze makkelijker.
Eerst lang in kleine proporties sparen. ![]()
Is er niet iets te koop bij Poljot24? De wekkerhorloges daar hebben allemaal een service gehad.
Edit: Oh, daar shop je al.
Deze bijvoorbeeld. Wel een flinke lug to lug van 49.
Ik ga lang tijd nemen.
Zeg ik ook altijd.
Ben benieuwd wat je volgende week hebt gekocht ![]()
Deze is niet Russisch, maar past wel mooi bij je profielfoto:
Haha, die was ik ook tegengekomen, wilde aan mijn fans vragen of het niet iets voor hun was.
Ikzelf denk dat niet te gaan dragen.
Past wel bij jouw avatar…
Ik heb even snel gekeken maar kan zo gauw geen enkele avatar vinden die geschikt zou zijn als wijzerplaat.