Ja maar dan in t Engels
We moeten wat meer gewoon Nederlands gaan praten Sander.
Just my opinion. ![]()
OVV
Onder voorbehoud verkocht? Lekker kort ook. ![]()
Ehm…
Maar ik ben wel voor het gebruik van de Nederlandse taal. Het gebruik van Engelse termen is tegenwoordig gewoon bizar.
Ik zeg gewoon gereserveerd
contradictio in terminis ![]()
![]()
![]()
Helemaal waar. En helemaal erg in een post waarin ik iemand verbeter ![]()
Gaaf! Zo’n small second vintage komt er bij mij ook nog wel eens. Komen hier in het blauw nauwelijks voorbij. Maar eens op UF snuffelen ![]()
Zijn er tips waar ik nog meer kan kijken?
Ik heb iets leuks gevonden. Volgens de site uit de jaren 80, Pobeda uurwerk ZIM horloge. Is dit the real McCoy?
In het uurwerk staat op de detailfoto’s het nummer 41385 gestanst misschien zegt dit wat … iemand?
Uitkijken hoor, Etsy koop ik geen vintage horloges, nee, dan kun je beter naar de shop gaan waar ik deze Zim heb gekocht, betaal je ook geen verzendkosten, Ik geef je deze link, want ik koop alleen nog restauratiehorloges, en die hebben ze daar ook, maar ook vele mooie Russische horloges.
sovietsign
Daarom deze post.
Maar als je de twee uurwerken bekijkt, lijkt het bovenste eh, Chinees
De onderste is een originele Pobeda.
Daarom koop ik daar niets, neppers en twijfelgevallen. Die link die ik je geef, kun je wel vertrouwen, alleen maar goede reviews ook.
Wel heel veel sleutelwerk …
En dank voor de heads-up ![]()
Wow, die zijn niet duur. ![]()
Nee, je kunt het daar weleens goed treffen; ik heb bijna al mijn Russen daar gekocht, Ook heb ik nadat ze waren opgeknapt daar mijn reviews geschreven. Is leuk om dan te laten zien hoe het is geworden.
Omdat ik jullie alles gun, plaats ik deze link. Zo leuk om dan te kijken wat hij weer te koop heeft staan voor een paar tientjes en gratis verzending.