Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Deze is voor de Seiko Weekdater. Die verdient een mooie band. Oogstrelend horloge. Dat zal @Charles2 beamen.

3 likes

Ben niet zo’n Seiko kenner, maar geloof je graag.

2 likes

Dat vind ik fijn! :smiley:

2 likes

Действительно. Вы совершенно правы, молодой человек.

3 likes

Nee, het eerste horloge in de ruimte was een Pobeda 34K en werd gedragen door een hond.

7 likes

Goedemiddag horlogevrienden,
Nu met Poljot Exacta

18 likes

Mooie dresswatch Macx!

Moest ineens denken aan de oude Exakta spiegel reflex camera’s uit mijn jonge jaren. Die kwamen ook uit het oosblok. Bijna zelfde naam.

3 likes

Leuke dresser! Fijn dat er steeds meer dressers en ook chronografen opduiken hier. Mooie afwisseling.

2 likes

16 likes

Echt mooi Piet, ook die bijpassende NATO.

1 like

Ja die nato is mooi en ook goede kwaliteit. Hij echter ook erg dik waardoor hij nogal hoog op de pols komt dus ik weet nog niet of hij er op blijft of dat ik voor een andere band ga kijken.

10 likes

Misschien zit dit comfortabeler Piet.

Schermafbeelding 2026-03-11 204546

7 likes

Deze Canvas-Like-Nato CLN van de forumsponsor. Oersterk, zeer comfortabel, solide hardware :+1:

Ondertussen een ex van mij, sandwich dial SE, had ik ook niet weg moeten doen voor die paar knaken :grin:

11 likes

Extra bandje eraf knippen en dichtsmelten. Doe ik regelmatig.

2 likes

Noem ik broddelwerk. Zeker niet doen bij een originele band.

Maakt me opzich niet zoveel uit hoe je het noemt. De Nato banden die ik erbij koop en ik te dik vind, daar doe ik dit mee. Je kan het heel netjes doen, en het ziet er prima uit (je ziet het niet). Moet je natuurlijk niet boven het fornuis doen ofzo. Dan wordt het een bende.

Dan kun je beter RAF-style kopen :wink:

1 like

Als je het netjes doet, dan krijg je het zo.

Ik vind MN straps heel erg mooi en praktisch. Maar die vind ik vaak lastig te vinden in bepaalde kleuren.

Ik heb hier zo’n elektrische aansteker. Daar kun je het heel mooi mee dichtschroeien.

En ja, ik sloeg even aan op de term “broddelwerk”. Ik kan me voorstellen dat iemand er een bende van kan maken. Maar ik vind die van mij best geslaagd :smiley:

3 likes

Slim :ok_hand:

1 like

Het kan.

En MN is geen RAF, hè :wink: Zo’n ‘Bond’ is goed te vinden in RAF-style.