Het is niet toegestaan artikelen aan te bieden buiten de blauwe gedeeltes
![]()
Voor banden en accessoires is geen limiet dus als je minimaal TL-2 bent mag het wel.
Horloges is wat anders, daar zit een maximum van 24 per jaar op. (Bij Rolex 6).
Mits in het blauwe accessoiregedeelte. Maar het zal me verder worst zijn ![]()
Altijd lekker avontuurlijk dit topic! ![]()
Op verzoek van Folkert een chrono. En leuke band combi’s. Die blauwe haai leverde Julian er bij. ![]()
Ja toch? Het voordeel is dat hier alleen liefhebbers zitten ![]()
Mooie band, helaas nog geen passend horloge hiervoor
Prachtige kerel met prachtige programma’s.
En niet onverdienstelijk drummer.
Broeva! Haro!
Als je echt wilt haarkloven dan is het niet zo dat er iets te koop werd aangeboden; er werd gevraagd of er interesse was. Dat is iets anders.
In de aard en constructie van die band? Lijkt mij evident dat dit niet het geval was en dat hier een artikel werd aangeboden. Of dit in de vorm van verkoop is of niet maakt niet uit. Nee, laten we niet vragen naar de bekende weg.
Heb ik nergens beweert, lees mijn tekst er maar op na. Bovendien was mijn opmerking bedoelt als grap. Ik citeer:
Verder wens ik u een prettige voortzetting van de avond.
Nee, interesse om hem eventueel over te nemen. Of cadeau te krijgen, dat stond er niet bij. Maar daarmee is hij nog niet aangeboden. De interesse is hoogstens gepeild.
Ik zou me voortaan verre houden van het glibberige pad van de humor dan. En ook nog een hele fijne avond toegewenst!
![]()
Nu maar weer terug naar de CCCP etc. horloges enne ‘interessepeilingen’ en/of verkoop van oa. bandjes of wat dies meer zij graag (alleen!) via de blauwe rubrieken. Ook als het voor liefhebbers is. ![]()
PS reacties op dit bericht graag via PB. Hieronder worden ze verwijderd.
Ik kwam vroeger wel eens in zijn muziekstudio, in Maartensdijk geloof ik. Hij maakte veel muziek voor bij TV- en radioreclame en ik werkte een tijdje voor een reclamebureau. Geen idee dat hij later programma’s is gaan maken, dat zal dan begin deze eeuw zijn geweest? Ik woonde toen in het buitenland. Ik hoorde de naam pas weer toen hij wijnboer bleek te zijn geworden.
En tant que vie, c’est la vie
En niet onverdienstelijk drummer.
lust graag een wijntje!
toen hij wijnboer bleek te zijn geworden.
https://www.horlogeforum.nl/t/welke-wijn-gaan-we-drinken-deel-4/587217?u=fdpg1963
Ah, geen werkpaard?
![]()