Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Iedereen weer een heel fijne Vostok vrijdag gewenst.
Vandaag vier ik die met deze Benjamin.

17 likes

Iedereen een mooie Vostok vrijdag toegewenst en wat een prachtige horloges hierboven :heart_eyes:

16 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen.

17 likes

Mooie klokjes hierboven zeg. :star_struck:
Fijne Vostok vrijdag!

19 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen.

17 likes

Na een week de loepzuiver lopende Sturmanskie, de Desert-shield maar weer eens.

Dit is een van fijn lopende Amphibia’s van mij. Dus zuinig op. :wink:

Fijne Vostok vrijdag mensen!

15 likes

Om maar even in de actualiteit te blijven wens ik jullie hiermee allemaal een fijne Boctok vrijdag.

16 likes

Ik wens iedereen een Goede Vostok Vrijdag!

13 likes

Heb je nog die Amphibia Gagarin van @BG1 Bas bekeken?
Leek mij een mooi ding voor de Gagarin fan.
Zeldzaam en orgineel uit de cccp tijd!
Zou ik persoonlijk liever hebben dan nieuw uitgebrachte herdenkings horloges.

En geen 2000 euro voor een ongetwijfeld echt oude uit de kosmonauten tijd . :wink:
Ik herinner me dat die laatste categorie voor circa 200 tot 300 te koop was. In 2012 /2013.

2 likes

Deze?

Ja…geinig. :slightly_smiling_face:

7 likes

:+1:

Middagwissel op Vostok vrijdag.

15 likes

Sorry, in tegenstelling tot Piet kon ik me niet inhouden :woozy_face:
Maar wat wil je, ik heb de eerste maanlanding en alles er omheen nog intens op de televisie (Henk Terlingen :star_struck:) en in de krant gevolgd.

5 likes

Ik was in de zomer van '69 bijna 3. Ik leerde over Gagarin van Piet Smolders en Chriet Titulaer. Volgens mij konden die twee elkaar niet uitstaan.

Leuk dat je die Gagarin Vostok hebt gekocht. Benieuwd wat de meisjes in de disko er van zeggen.

4 likes

Ik zou nog een kleine dertien jaar in de pijpleiding blijven zitten. Sterker nog mijn ouders waren nog niet eens samen…

2 likes
2 likes

Zojuist een bandje besteld. Jullie maken mij gek. Binnenkort ook maar een nieuwe horlogedoos bestellen. De huidige Russenbox zit vol

4 likes

Och, een Russenbox. Dat willen wij allemaal wel. Mijn twee arme Vostoks zitten nu nog een een doosje ‘allerlei’. Hou vol jongens. Er komt al een Raketa aan.

10 likes

Zo te zien doet hij het nog. De tijden lopen synchroon.

2 likes

Echt!
Gefeliciteerd Charles, als ik het goed intepreteer heb je hem gekocht dus.
Echt een heel leuk horloge voor de liefhebber. :+1:

“That’s one small step for man, one giant leap for mankind”

Ik heb dat ook gezien. Als kind, 1969.
Korrelige zwart wit beelden op onze Philips tv. Met open mond.

Bij ons woonde een oud aardig mannetje in op de boerderij. Er was een mooie maan aan de hemel toen. Hij liep naar buiten, kerk aandachtig naar boven en " ik geloof er niks van, ik zie niks lopen ". Ik keek mee en vond het onvoorstelbaar dat daar op dat moment echt mensen waren geland. Altijd de interesse gehouden.

4 likes