Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

:rofl: daar klets je je mooi uit, knul. Maar let wel op,

Выходя на улицу, надевайте обувь. Может пойти снег.

Zojuist twee horloges van Bas / @BG1 uitgepakt. Zoals altijd keurig verzonden na een leuk contact. Langzaam maar zeker ontstaat een kleine deelverzameling van ruimtevaart gerelateerde horloges.

18 likes

Het was ook met een knipoog bedoeld. :blush: Of ben je helemaal geen liefhebber van nato’s?

1 like

Nee, die ken ik inderdaad nog niet. Zover ben ik nog niet met mijn cursus. Daarnaast ben ik geen Rus en hoef ik me ook niet aan dat spreekwoord te houden.

Mannen op slippers… Ik weet niet wat het is maar iedere keer als ik dat zie krijg spontaan een afkeer van de man in kwestie. Het zal wel iets onverwerkts uit mijn jeugd zijn of zo. Net zoiets als mannen met broeken op hoog water en dan het liefst nog zonder sokken in nette schoenen. Of nog erger, Uggs.

Afijn genoeg over mijn afwijkingen. Ontopic maar weer!

Heren en eventuele meelezende dames: het is weekend!

15 likes

Ik vind ze mooie voor duikers of toolwatches in single pass uitvoering, dus niet teveel metaal en teruggevouwen flappen.
Qua comfort ben ik ze snel zat. Ik heb er een aantal maar ze leggen het altijd af tegen leer, staal of rubber.

3 likes

Van harte gefeliciteerd, je was mij net voor.

1 like

Geen Boctok maar een Poljot vandaag

19 likes

Mooie bijpassende blouse.

3 likes

Ja toch?

3 likes

Avondwissel…

Toch wel mijn favoriete Vostok, nu op een comfortabele Finwatchstraps Sailcloth.

15 likes

Ik heb mezelf een onderzetter gemaakt :person_cartwheeling:

12 likes

Hoe kom je daar aan! Bijzonder ding.
Reclame bord van een winkel? Of een stand op een beurs? :grin:

3 likes

Wauw :heart_eyes:

3 likes

Zelf gemaakt dus. Leistenen onderzettertje gegraveerd met een laser-graveermachine.

6 likes

Die zag ik niet aankomen. Mooi gedaan man! :ok_hand:

3 likes

3 likes

Goedemorgen vrienden,

18 likes

Goedemorgen, helaas kon ik m’n flipflops niet vinden anders had ik die wel in de foto meegenomen. Ik hoop dat alleen het horloge ook goed is!

17 likes

Het is je vergeven; Ik houd de trend wel levende.

14 likes

Deze mag vandaag

Deze mag vandaag om. Wie weet helpt het.
Geen zin om een verse foto te maken.

16 likes

Goed idee Bill! Ik doe mee. Soort van.

Ook een oude foto, maar deze om de pols met blikken band inmiddels.

12 likes