Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Dankjewel!

5 likes

Merci.
Een metalen band is wel altijd weer wat wennen (onder andere qua gewicht), maar eenmaal gewend draagt het lekker. En ook het formaat horloge voelt goed :smiling_face:

Op vakantie in Polen (terwijl Dirk in Zweden zit). Heerlijk jaloersmakend. Maak er beiden een fijne vakantie van!

Maar een achtertuin met een zonnetje is ook genieten.

5 likes

Dank je Charles. Het lijkt hier wel volop zomer, prachtig weer in Zweden.

6 likes

12 likes

Fijne vakantie!

Prima weer ook in Polen al blijft de temperatuur wat achter. In elk geval was het prima weer afgelopen 2 dagen om te rijden “auf der Autobahn” en de Polski autostrada.

5 likes

11 likes

11 likes

10 likes

Zojuist een leuk opknappertje gekocht op eBay,
Pobeda werkt niet, dus kast opknappen en uurwerk weer aan het tikken brengen.
Deze sprong er tussenuit, naast de vele andere Russen door de prachtige plaat.

12 likes

Dan heb je goed doorgereden Folkert!
Niet te veel wegwerkzaamheden gehad hoop ik? Zijn de Duitsers wel goed in.

Fijne vakantie gewenst en voor jou ook Dirk. Hopelijk blijft het nog lang mooi weer in Europa.

Met snachts wat regen voor de tuin. :wink:

9 likes

Dirk en Folkert fijne vakantie gewenst :+1:

3 likes

Viel reuze mee, wel wat avondspits file bij Hannover maar al met al ging het daarna wel goed :wink:

4 likes

Dankjewel!

1 like

Raketa Big :zero:

Vandaag geen horloge om. Heb wat zwelling in de arm.
Dus dan maar hierop kijken.

8 likes

Waar je naar kijkt is wel oké, maar je arm, is dat een allergie of is dat een fysieke impact?

Beterschap in ieder geval!
:adhesive_bandage:

2 likes

Sterkte en beterschap toegewenst

3 likes

Biceps afgescheurd. Tijdens reanimatie training draaide de andere hulpverlener de patiënt(lotus slachtoffer) in één ruk om van buik naar rug zonder overleg of tellen. Ik kon het hoofd net nog opvangen anders had het een hersenschudding kunnen opleveren. Ik ving hem met uiterste puntje van mijn hand. Dit was een te snelle rare beweging. Ik voelde het scheuren.

7 likes

Ai, aantal weken terug een heel licht zweepslagje in mijn kuit gehad en dat was al een helse pijn.
Heel veel sterkte, en rustig aan!!

Beterschap

1 like