Dankjewel!
Merci.
Een metalen band is wel altijd weer wat wennen (onder andere qua gewicht), maar eenmaal gewend draagt het lekker. En ook het formaat horloge voelt goed ![]()
Op vakantie in Polen (terwijl Dirk in Zweden zit). Heerlijk jaloersmakend. Maak er beiden een fijne vakantie van!
Maar een achtertuin met een zonnetje is ook genieten.
Dank je Charles. Het lijkt hier wel volop zomer, prachtig weer in Zweden.
Heb geen Boctok mee naar Zweden genomen
Fijne vakantie!
prachtig weer in Zweden.
Prima weer ook in Polen al blijft de temperatuur wat achter. In elk geval was het prima weer afgelopen 2 dagen om te rijden “auf der Autobahn” en de Polski autostrada.
Zojuist een leuk opknappertje gekocht op eBay,
Pobeda werkt niet, dus kast opknappen en uurwerk weer aan het tikken brengen.
Deze sprong er tussenuit, naast de vele andere Russen door de prachtige plaat.
prima weer afgelopen 2 dagen om te rijden “auf der Autobahn” en de Polski autostrada.
Dan heb je goed doorgereden Folkert!
Niet te veel wegwerkzaamheden gehad hoop ik? Zijn de Duitsers wel goed in.
Fijne vakantie gewenst en voor jou ook Dirk. Hopelijk blijft het nog lang mooi weer in Europa.
Met snachts wat regen voor de tuin. ![]()
Dirk en Folkert fijne vakantie gewenst ![]()
Niet te veel wegwerkzaamheden gehad hoop ik? Zijn de Duitsers wel goed in.
Viel reuze mee, wel wat avondspits file bij Hannover maar al met al ging het daarna wel goed ![]()
Dirk en Folkert fijne vakantie gewenst
Dankjewel!
Raketa Big ![]()
Te koop, niet te ruil: Deze Raketa mag vertrekken. Let op! Het horloge loopt maar heeft wel service nodig. Helaas kwam het blauwe bandje los na het maken van de foto’s (kan gelijmd worden). Ik doe onderstaand zwart bandje er ook bij. Merk en model: Raketa Big Zero, Export wijzerplaat Diameter: 39mm Leeftijd: Exacte leeftijd onbekend, van voor 1991. Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2016 of eerder Factuur en/of certificaat: Neen Originele doos en/of eventuele accessoi…
Waar je naar kijkt is wel oké, maar je arm, is dat een allergie of is dat een fysieke impact?
Beterschap in ieder geval!
![]()
Sterkte en beterschap toegewenst
Waar je naar kijkt is wel oké, maar je arm, is dat een allergie of is dat een fysieke impact?
Beterschap in ieder geval!
Biceps afgescheurd. Tijdens reanimatie training draaide de andere hulpverlener de patiënt(lotus slachtoffer) in één ruk om van buik naar rug zonder overleg of tellen. Ik kon het hoofd net nog opvangen anders had het een hersenschudding kunnen opleveren. Ik ving hem met uiterste puntje van mijn hand. Dit was een te snelle rare beweging. Ik voelde het scheuren.
Ai, aantal weken terug een heel licht zweepslagje in mijn kuit gehad en dat was al een helse pijn.
Heel veel sterkte, en rustig aan!!
Beterschap