Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Een geweldig mooie fijne Vostok vrijdag!!!

9 likes

Was er nou nog een digitale rus in het blauwe of was die al ‘weggekaapt’?

1 like

Jawel

1 like

Mooie Vostok vrijdag mensen!

Al weer helemaal gewend aan de 24 uurs. Loopt ook fantastisch nauwkeurig.

9 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Sorry Bill :smirk: :bouquet:

Vandaag vooral jij een mooie en fijne Vostok-vrijdag!

13 likes

11 likes

Vostok-watches24.com heeft besloten om toch ook maar via het aloude Berlijn te gaan opereren.
In de shop een beperkt aantal (vergeleken met ‘Moskou’) iets duurdere horloges, maar dus vooral onderdelen.
Voor de liefhebbers onder ons.

Hi Charles,

Wir freuen uns, Ihnen mitteilen zu können, dass wir ab sofort Ersatzteile und Modding-Teile für Vostok-Uhren direkt aus unserem Lager in Berlin versenden.

Bestellungen können Sie in unserem neuen Shop unter www.Vostok-World24.com aufgeben.

Mit freundlichen Grüßen,
Natalia
Vostok-World24

6 likes

Sorry vd datum. Dit horloge heeft een ‘verzonken’ kroon.

12 likes

Kan handig zijn Charles, zeker voor onderdelen. Nutiige tip.

2 likes

Mijn ex verloofde van 35 jaar terug spreek ik nog wekelijks en die woont in Berlijn(mijn vrouw weet ervan😄)Als ik ooit iets kan betekenen daarin. Dat ze ter plekke iets ophaalt of iets nakijkt voor ons dan doet ze dat zeker. Ze scoort wel eens dingen op rommelmarkten uit USSR periode.

5 likes

14 likes

Nu al klaar voor koningsdag :+1:

1 like

Fijne Vostok vrijdag.

15 likes

Hele fijne Boctok vrijdag iedereen. Heb geen Boctok mee naar Zweden genomen dus doe het maar even met een archieffoto. Sorry. Maar Charles, dank voor je info. Goed besluit van Peter om in Germanië weer een shop te openen. Denk dat hij zijn omzet heeft zien slinken vandaar dit verstandige besluit.

14 likes

Net aangekomen in Polen voor een welverdiende vakantie, heb geen Vostoks meegenomen maar likes uitdelen gaat prima uiteraard.

7 likes

Heerlijk hè deze GMT op originele band… Staat je goed! Past bij je plsmtrk :speak_no_evil::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik wens jullie een fantastische vakantie toe

4 likes
1 like

Fijne vakantie, Folkert!

2 likes