Denk je niet dat dit de befaamde Chinese ETA reproductie is? Voor die prijs is een timegrapher test al zinloos. ![]()
Ik mis het even. Is het horloge zeldzaam? Of spectaculair? ![]()
Bij Cousins? No way. Die 8200 serie is gewoon massaproductie, beetje als de NH35, die kost ook niks.
Goede keus ![]()
Een Pobeda van jou? Ziet er erbarmelijk slecht uit maar waarschijnlijk tovert @Macx er weer wat moois uit in zijn chemicaliën laboratorium ![]()
![]()
Wanneer heb je koffie pauze als je met pensioen bent? Ik vraag dit voor iemand die over 5 jaar met pensioen gaat ![]()
![]()
Klopt, hij krijgt nu een wellness behandeling, word van binnen en buiten verwent.
9 tot 10.30u. Heerlijk! ![]()
Oeps, hf sluiten!
![]()
A ha, nu begrijp ik je grote enthousiasme ook beter.
Veel plezier er mee straks Richard!
Stil hier.
Deze Pobeda toch @Rhys Richard?
Echt mooi geworden, knap werk @Macx ! ![]()
Zeer orginele dresser zo. ![]()
We zien zelden Pobeda’s hier.
Die is echt mooi geworden
De jouwe ook
En wat een lume! Ook een stoer ding ![]()
Absoluut een top makeover! Niet mijn smaak horloge maar ik gaf er geen cent meer voor en nu is ie gewoon mooi te dragen. Indrukwekkend @Macx!
Ik zie er een orgineel dameshorloge in. Moet gelijk aan onze vroegere lerares Russisch denken.
Vragen rondje waarom mensen deze taal wilden leren. Ik zeg, ik heb een paar russische horloges als hobby.
Zij : “Pobeda?”
Vond het jammer dat ik ontkennend moest antwoorden, aardige vrouw.
Er staat een hele mooie op ebay, hier: Pobeda 2602 Rare Model Vintage Original Soviet Classic Watch 2 MChZ 1955 | eBay