… wel een mooi klokje
om tegenaan te kijken, Bill.
'k Hoop dat het herstel voorspoedig gaat verlopen ![]()
… wel een mooi klokje
om tegenaan te kijken, Bill.
'k Hoop dat het herstel voorspoedig gaat verlopen ![]()
Zeer toepasselijk Jan ![]()
Maak er een gezellige dag van, mensen. Tot mijn verrassing heeft mijn echtgenote een pakje selffix oranje tompoezen mee naar Zweden genomen. Dus zometeen, in de tuin koffie met tompoezen voor de laptop bij de life uitzending. Al schuifelend tussen de mensenmassa zou ik vandaag er niet voor kiezen je Rolex om te doen. Gewoon een oranje Boctok.
Doe ik met je mee, Dirk. Alleen moet ik mijn oranje tompouce verdienen met wat uurtjes vrijmarkt, samen met mijn lief en dochter - beiden met méér oranje versierselen dan ondergetekende.
Hypocriet, maar op deze dag ben ik even geen republikein ![]()
Fijne dag iedereen, waar dan ook op deze aardkloot.
Oranje plaat was niet beschikbaar, maar een oranje nato is er natuurlijk zo om geslingerd.
Wel lekker om zo’n zorgenvrije beuker te hebben voor dat soort evenementen ![]()
Gefeliciteerd en hij is inderdaad tof.
Dat is balen zeg. Heel veel sterkte en beterschap Bill
Bij mij, als linkshandige, duurt het ook niet langer dan dat er 5 tellen een horloge aan de rechterpols hangt, maar als het zo noodzakelijk is, en echt niet anders kan zou ik het een langere kans afdwingen om comfortabel te gaan laten zitten.
Suc6 en heel veel sterkte!
Leg ik het horloge even weg, ligt er zo’n steentje naast. ![]()
Denk er aan beste liefhebbers van. …“de-mechanische-datum-wisselling”, …morgen 1 dag doordraaien!
![]()