Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Oei man! Dat moet pijnlijk zijn. Beterschap gewenst!:four_leaf_clover:

2 likes

Een hele fijne Vostok vrijdag gewenst allemaal.

13 likes

Iedereen een mooie Vostok vrijdag toegewenst,

13 likes

Fijne Vostok vrijdag.

14 likes

Zonnige Vostok vrijdag.

12 likes

Een fijne Vostok vrijdag mensen!

13 likes

Fijne Vostok Vrijdag!

12 likes

:thinking: Goh, ondanks dat ik van de juiste generatie (en van de juiste politieke kleuring) ben, heb ik eigenlijk geen enkel ‘1 mei’-horloge. Vreemd.
Moet ik toch maar eens verandering in aan zien te brengen.

Voor nu een sprankelend, fleurig en misschien ook wel feestelijk horloge.
Het gaat wel weer meteen af, want vader moet aan het werk; een haag uitgraven :woozy_face:

Друзья, давайте отпразднуем этот день как следует.

12 likes

Fijne dag van de arbeid, stelletje communisten!

14 likes

Je viert de dag van de arbeid dus goed Charles! :+1:

Veel arbeidsvreugde gewenst! :muscle:
(Zal de moestuin eens water gaan geven. :wink:)

3 likes

Nah, het is meer een dag van de arbeidersbeweging. Communisten claimen veel, maar zeker niet altijd terecht.

4 likes

Omdat ik zojuist besloten heb vandaag een rood shirt te dragen maar meteen even gewisseld.

13 likes

Oók zeer belangrijk.

Even off topic.
Toen ik nog werkte en om 06.30u al in de auto zat, gaf ik de moestuin(bakken) vaak in de vooravond water. En ondanks de inzet van bodemaaltjes altijd veel last van naaktslakken. Na mijn pensionering geef ik de bakken alleen in de vroegte water (wat in de volle grond staat krijgt eigenlijk bijna nooit water) en sindsdien nooit meer (over)last van naaktslakken.

3 likes

Goede tip Charles!
Tot op heden niet veel slakken, maar bij wat natter weer erg veel huisjes slakken hier. Vooral onder bloempotten etc.

11 likes

11 likes

De hele ochtend in de tuin gewerkt bij ons huis in Polen. Dag van de arbeid toch?

Deze Pamphibia is prachtig en staat je geweldig!

4 likes

Nou mijn vrouw en alle Poolse familie heeft helemaal niets met communisten. Integendeel, wij vieren vandaag in de kerk het feest van Sint Jozef de Arbeider.

5 likes

… even pauzeren en wat water drinken … en zie, een Duits pakje in de brievenbus! Met een nauwelijks gedragen Vostok Century time. Deze horloges met een klassieke vibe werden in samenwerking met een Amerikaans bedrijf tussen 2000-2004 uitgebracht. In de kast tikt een 2414 of 2416 uurwerk.

En als cadeautje, de originele bracelet past net (zonder te knellen).
Toch een leuke onderbreking, op een dag dat het zweet over de rug loopt :hot_face:

14 likes

Opium voor het volk.

1 like

Ja haal Karl Marx er ook nog even bij :wink:

5 likes