Beste Stinky, als uitermate linkse én bejaarde rakker, die in vroeger jaren ook zeer actief was, weet ik inmiddels dat kretologie vaak weinig zin heeft om een opvatting te verspreiden. Een open mind en vriendelijk respect brengt je in het (politieke) leven veel verder. En kost niets.
Dan zal ik er ook maar iets aan toevoegen.
Dit is een horlogeforum voor. "liefhebbers van “horloges” in algemeen en de russische en oostblok “horloges” in bijzonder.
Is al eens vaker gezegd, we hebben het hier niet over politiek of andere zaken. Vriendelijke zij stapjes en horloge-gerelateerd, mag natuurlijk. Zelf zit ik hier uit brede belangstelling naar andere culturen. Zoals bijv ook Japans. Russische info kreeg ik op thema dagen op onze hbs. Vond ik facinerend toen. Zo totaal anders.
Dit topic staat met name bekend om zijn vriendelijke en hulpvaardige sfeer!
Al vele jaren.
Fijne Boctok vrijdag en een mooie 1 mei viering toegewenst. Met 1mei herdenken we de invoering van de 8-urige werkdag. Los van elke politieke kleur een feestdag zodat we in alle gezondheid nog mogen genieten van een beetje pensioentijd. Overigens ligt het ontstaan van dit bereik opmerkelijk genoeg in de USA. Dus pensionado’s, lekker hele dag genieten van deze mooie hobby.