Beide beterschap!!!
We worden oude kneuzen
Niet teveel bier drinken.
Ik heb ongeveer dezelfde. Bezel, screw down crown, datum, 3 wijzers. Zijn eenvoudige horloges. Onverwoestbaar. Wel elke dag opwinden maar dat is juist leuk. Van deze zijn er heeeeel veeeel te vinden. Niet meer dan €100 voor betalen.
Helder. Hij vraagt er 145 incl service en garantie.
Kijk ook eens op Chrono24. €145 vind ik veel.
Dat eventjes dat ik hier meelees zijn er over aankopen daar vandaan geen negatieve reacties. Garantie en de service aan het horloge is de meerprijs waard.
Bijvoorbeeld deze. Te koop voor €90,-. Als je €80,- bied komt het ook goed. Is toch €65,- verschil. Is ook geserviced. Verkoper in Luxemburg… Zoek op Chono naar Vostok. Sorteer op prijs. Oplopend. Succes!
Met Poljot24 heb ik al jaren positieve ervaring. Zoals al gemeld. Voor dat wat hogere bedrag ben je ook echt verzekerd van een werkelijke onderhoudsbeurt en nog garantie. Bestaan inmiddels 32 jaar.
Misschien is deze ook goed maar dan zou ik wel revieuws lezen. Of zelf een horloge kunnen servicen, dat kan natuurlijk ook. ![]()
Is ook wat waard idd
Heb hem toch maar besteld bij Poljot24. Ben zeer benieuwd
Het blijft nooit bij 1. Gefeliciteerd! Welkom bij de club. Van gekkies.
Haha dank je wel
Op ebay stikt het ook van de rommel, maar die verkoper die jij hier linkte verkoopt wel origineel spul zo te zien. Wel heel veel in slechte staat, maar daar is de prijs dan ook naar.
Die is ook echt leuk.
zal ik doen ![]()
Dit is een interessante listing, en de wijzerplaat is origineel itt de vele nieuwe fakes die worden aangeboden. Mooi horloge.