Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

Beide beterschap!!!

1 like

We worden oude kneuzen

4 likes

Niet teveel bier drinken.

Heb deze gezien bij Poljot24. Leuk horloge voor een schappelijk prijs.

6 likes

Ik heb ongeveer dezelfde. Bezel, screw down crown, datum, 3 wijzers. Zijn eenvoudige horloges. Onverwoestbaar. Wel elke dag opwinden maar dat is juist leuk. Van deze zijn er heeeeel veeeel te vinden. Niet meer dan €100 voor betalen.

3 likes

Helder. Hij vraagt er 145 incl service en garantie.

1 like

Kijk ook eens op Chrono24. €145 vind ik veel.

1 like

Dat eventjes dat ik hier meelees zijn er over aankopen daar vandaan geen negatieve reacties. Garantie en de service aan het horloge is de meerprijs waard.

2 likes

Bijvoorbeeld deze. Te koop voor €90,-. Als je €80,- bied komt het ook goed. Is toch €65,- verschil. Is ook geserviced. Verkoper in Luxemburg… Zoek op Chono naar Vostok. Sorteer op prijs. Oplopend. Succes!

8 likes

Met Poljot24 heb ik al jaren positieve ervaring. Zoals al gemeld. Voor dat wat hogere bedrag ben je ook echt verzekerd van een werkelijke onderhoudsbeurt en nog garantie. Bestaan inmiddels 32 jaar.

Misschien is deze ook goed maar dan zou ik wel revieuws lezen. Of zelf een horloge kunnen servicen, dat kan natuurlijk ook. :wink:

4 likes

Is ook wat waard idd

1 like

Heb hem toch maar besteld bij Poljot24. Ben zeer benieuwd

4 likes

Het blijft nooit bij 1. Gefeliciteerd! Welkom bij de club. Van gekkies.

4 likes

Haha dank je wel

1 like

Op ebay stikt het ook van de rommel, maar die verkoper die jij hier linkte verkoopt wel origineel spul zo te zien. Wel heel veel in slechte staat, maar daar is de prijs dan ook naar.

3 likes

Die is ook echt leuk.

7 likes

Meld nog even straks of hij nog steeds ‘russische’ chocolade koekjes erbij doet.

:grin:

5 likes

zal ik doen :smiling_face:

1 like

Dat doet hij. Bij mijn recente bestelling van dit horloge zat het erbij.

13 likes

Dit is een interessante listing, en de wijzerplaat is origineel itt de vele nieuwe fakes die worden aangeboden. Mooi horloge.

https://www.ebay.nl/itm/206075775869

12 likes