Allen een hele fijne Vostok vrijdag!!
Op mijn schrijven of er weer een 38mm zwarte wijzerplaat cosmos met paddlehands en cyrillische tekst zou komen, kon hij niets beloven maar waarschijnlijk met een 3133 wel.
(Ik copy/ paste zijn tekst in DM)
Allen een hele fijne Vostok vrijdag!!
Op mijn schrijven of er weer een 38mm zwarte wijzerplaat cosmos met paddlehands en cyrillische tekst zou komen, kon hij niets beloven maar waarschijnlijk met een 3133 wel.
(Ik copy/ paste zijn tekst in DM)
Haha ja misschien wel, als er wat leuks en goedkoop bijzit ![]()
Oude foto, of in het kader van het streven van de VN dat er 50% minder voedselverspilling is in 2030 tov 2015?
Houdbaarheidsdatum zegt niet alles.
Lijkt wel of de wijzers helemaal niet bij elkaar horen, maar wellicht zit ik ernaast.
Nieuwe foto van een 3 jaar oude zak. ![]()
Even voor je nagekeken.
Dit horloge heb ik als laatste bestelling bij Julian gekocht in februari 2024.
Dus dat zal die zak koekjes wel geweest zijn. En herinner me dat ze binnen een week geconsumeerd waren. Dus geen angst voor mijn gezondheid nodig Harry! ![]()
Dat denk ik niet.
Phoe, gelukkig. Als die koekjes net zo lang meegaan als de Russische horloges, dan was het sowieso geen probleem
Als ze net zo lang meegaan als mijn Russen dan zijn ze al flink verschimmeld ![]()
Ik heb geen idee, ze lijken iets te lang en goudkleur is ook een beetje apart, maar ik heb het gekocht om op te knappen. De plaat is in redelijke staat en de cijfers zijn mooi. De kast krijgt een make-over, en misschien de wijzers met palladium en chroom. We zien wel.
ze lijken vooral van 2 verschillende horloges te komen…
Ja, dat sowieso, twee verschillende modellen. Ik heb toevallig een paar hele leuke wijzers liggen ik denk dat die er goed bij zullen staan.
Die bezel ring wordt nog een uitdaging denk ik Max.
Lijkt wel ingevreten? Een betere zou die flink van opknappen. Verder is de wijzerplaat wel netjes. “Mooi” oud geworden zou ik zeggen.
Absoluut leuk! Weet je wel zeker dat ze niet
zijn?
Het is flink aangetast. Ik ga het nog even bekijken hoe ik het ga doen, misschien wat opvullen met een paar koperlagen, schuren, en een nikkellaag aanbrengen en chroom.
Je moet het ook eerst in de vodka dopen!
De Sovjet chrono kriebelde te veel. Kon het toch niet laten. Dus nieuwe aanwinst:
Fijn weekend nog allemaal!
Heel mooi, gefeliciteerd!!!