Mooie. Gefeliciteerd
Gefeliciteerd met je prachtige uurwerk
Mooie score! Waar heb je hem gevonden?
Op Vostok siliconen overgezet; die rubber strap was wel cool maar heel lang, uiteinde bleef voortdurend overal achter haken.
Raketa restauratieobject, kan niet wachten om eraan te beginnen.
Zo versleten aan de buitenkant, en zo mooi aan de binnenkant. Ongelooflijk, hè?
Kaliber 2614 H, kunnen jullie hier iets over vertellen?
Maakt op mijn leeftijd niet veel meer uit.
Ik ga in ieder geval proberen om ze erop te zetten. Misschien is het nog niet de juiste maat. Ik heb op YouTube gezien dat je ze op maat kunt maken, dus dat filmpje moet ik nog eens goed bekijken.
Zowel van de ziekte als de bestrijding ervan kan je behoorlijk beroerd zijn, ik en waarschijnlijk vele anderen hebben liever dat je “gezond doodgaat”
Geheel terecht; Gefeliciteerd!!!
Natuurlijk, het was ook niet een serieuze reactie; ik ga met voorzichtigheid om met radiumhorloges en wijzers. Ik wil nog graag dertig jaar plezier hebben van dit forum en aan het restaureren, verzamelen van vintage horloges.
Dat is in ieder geval fijn om te horen, ik zie er naar uit!
![]()
Het zou mooi zijn als ik deze wijzers en secondewijzer hierop pas kan maken; nu is het gat iets te klein.
Beter dan te groot Max. ![]()
Gaat je lukken. ![]()
Bizon-kit.
Dank je.
Dank je, Jan, vertel me iets meer van, is het een goed kaliber? Ik heb het uurwerk gedemagnetiseerd; het was er magnetisch.
Haha. Jij weet er ongeveer 2miljoen keer meer van dan ik.
Dat valt wel mee hoor, ik ben nog maar een beginner. Ik ben er wel elke dag mee bezig en moet nog heel veel leren.
Mooie ![]()