Vanmorgen begin ik met deze
Dank allemaal. (@ magnifique @ eriks1805 @ Rhys @ Plees)
Heel blij mee. Had ‘m een tijdje geleden al op de kop getikt, maar i.v.m. werk in het buitenland nog niet kunnen dragen.
@DirkT Via ‘e - baai’ uit de EU. Eerst meegedaan aan een aantal online veilingen ergens anders, maar daar iedere keer mis (Waren wel betere prijzen).
@Omega_73 Ja, met een standaard band voor dit horloge. Is al wel goed bekrast en rammelt lekker, maar draagt desalniettemin erg comfortabel!
Wat een prachtexemplaar is die van jou! De laatste iteratie en nog helemaal gelikt! Cal 3133 of 31659?
Fijne zondag!
Het is die laatste. Dus met hacking complicatie.
En waar gekocht? Ebay. Maar dan de .com versie meen ik. ![]()
Maar niet goedkoop en een tijdje gezocht.
Gemaakt in 2e kwartaal 1988. Zie gravering bij balanswiel. 4digit serie nummer van de oudere jaargangen toen ze er nog minder dan 10.000 per jaar maakten.
Net zo als bij die van jou, liever iets duurder maar dan iets moois. Krijg je nooit spijt van. Veel draag plezier gewenst.
Mooi man.
Heel veel plezier ervan.
Zo zie je maar, een vragende mens is te helpen.
Mooi gesproken Eddie!
Ik was wat overmoedig, polshorloge was wat vroeg voor mijn arm.
Dan maar een zakhorloge, maar welke?
De grootste natuurlijk! ![]()
![]()
De linker vind ik iets verfijnder.
![]()
Dat gaat tegenvallen denk ik. Ali MN is na 1 week niet elastisch meer en veel te slap voor dit stevige horloge, ik spreek uit ervaring. Deze draagt prima op stevig leer zoals bijgeleverd of een mooie (Ali) BoR stalen band.
Heb je nog geen Swatch x AP gescoord? ![]()
De grootste! Want die vind ik het mooist.
Mijn playmobil en lego ligt op zolder.
Precies, dat is die categorie. ![]()
![]()
@DirkT De vorige eigenaar heeft 'm gereviseerd voor de verkoop. (Met foto’s bevestigd, datum erbij). Dus neem aan van wel. Mooi gevarieerd pakket aan 3133s. Die Strela is ook echt prachtig!
@Omega_73 Ja met hacking door het palletje rechts te zien. Prachtig uurwerk. Dan maar iets meer ervoor over hebben.
Heb hier aandachtig alles doorgelezen en zitten vergelijken voordat ik een bod deed of iets wilde kopen. Dan zie je ook hoe vaak dingen niet kloppen.
De ‘box and papers’ zaten bij dit exemplaar erbij. In ieder geval klopt de resethamer, balanswiel, de nummering op de brug evenals de kleur tandwielen en het datumwiel met de specificatie dat deze uit april 1981 zou kunnen komen. Het is voor 130 rubel verkocht (150 rubel was een gemiddeld maandsalaris in die tijd). Leuke weetjes mocht dit allemaal kloppen. Ga het horloge met plezier dragen!