Nu de bezel nog netjes uitlijnen op 12.
Dat heb ik zelf soms. Moet niet gekker worden! ![]()
Nu de bezel nog netjes uitlijnen op 12.
Dat heb ik zelf soms. Moet niet gekker worden! ![]()
Die verdraait steeds en als de 12 goed staat dan klopt de rest niet helemaal. Het is en blijft een Rus.
Hier is ie dan op groen rubber, had deze band nog liggen, staat prima bij de wijzerplaat toch?
En als @Rhys deze nog wil hebben, PB me maar en ik doe hem in de post
Rustige "soort camouflage " kleur. Staat hem goed hoor. En sluit netjes aan.
Leuke horloges met die kroon bescherming.
Netjeuuuus!
@Omega_73 Wat de bezel alignment betreft, mijn dochter zit daar altijd aan te draaien. Ze weet dat ik dat vervelend vind en dus vindt zij het leuk… ![]()
Ziet er netjes uit.
Maar is het rubber? Ziet er op de foto uit als plastic.
Nix mis mee, alleen wel iets anders.
Lijkt sterk op deze van Meranom. Kijk maar dat kleine vierkantjes patroon.
Die was heel soepel. Bijna elastisch. Silliconen rubber meen ik. Ik kon er niet zo aan wennen.
De wiebelkroon (met ontkoppeling) was ontworpen om metaal voor kroon bescherming uit te sparen in het originele Scubadude ontwerp ![]()
Ja zo zie je, toch beetje mode ding misschien.
Staat leuk op een duiker.
En alle beetjes beschrming helpen. ![]()
Rubber
Grappig, Prim leverde ook voor Meister Anker, en had die identieke set wijzers ook voor heel veel eigen modellen. Maar die hadden geen automaat. ![]()
Hier Šturmanskie vandaag. Die ik dan nog op de tegelvloer laat vallen ook
maar zonder gevolg blijkbaar.
Ik zag deze op een andere horloge verzamel groep.
Ik begreep dat medewerkers deze kregen met de opening van de eerste Mac Donalds in Moscow
Leuk!
Meer dan leuk, dat noem ik bijzonder. Ben aan het zoeken geweest. Deze is voor het 1 jarig bestaan van de mac in Moskou.
Bewaar ze maar goed zou ik de eigenaren adviseren. ![]()
Maar even serieus, leuke curiosa! ![]()
Ik heb het plaatje geleend van het internet
Snap ik Richard.
Kon het even niet laten. Ik heb zelf ook horloges met herinneringen aan dingen die voorbij zijn. Niks mis mee. ![]()