Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

17 likes

Deze Zim Pobeda, kwam net op m’n pad, vind wel leuk ding

19 likes

Mooi met deze klassieke bezel Johan! :+1:

Maar serieus hoor. :wink:
Op sommige horloges hoort gewoon een bezel.

3 likes

Gefeliciteerd met je mooie uurwerk, wat voor band komt er op?

4 likes

Oooh jeee, zover ben ik nog niet, denk zowiezo leer?

5 likes

Mijne heren en eventueel meelezende dames,

Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om jullie te bedanken voor een mooi jaar met talloze mooie plaatjes van prachtige of karakteristieke horloges, leuke gesprekken en het meest gezellige hoekje van dit mooie forum. Ik ben hier het afgelopen jaar alleen maar wijzer geworden door adviezen en inzichten van jullie.

Ik wens jullie allemaal een mooi jaar toe en ik hoop van harte dat ik jullie dit jaar weer mag begroeten. Niet alleen online maar ook in het echt. Ik ga in de loop van volgende maand een aantal datums in een poll zetten waarin we met zijn allen kunnen kiezen voor een nieuw moment voor de HF CCCP-GTG.

Voor eenieder: een goed uiteinde, wees in vredesnaam voorzichtig met vuurwerk en voor 2026 de allerbeste wensen.

11 likes

Aan iederéén !!!

5 likes

Gelukkig nieuwjaar iedereen! :fireworks::clinking_glasses: Voorspoed en vooral gezondheid voor jullie allen en iedereen die je dierbaar is

7 likes

Vanuit Dedemsvaart de beste wensen voor iedereen en een gezond, mooi 2026 toegewenst.

16 likes

Gelukkig Nieuwjaar!!!

6 likes

De beste wensen voor iedereen!

18 likes

13 likes

Gelukkig nieuwjaar mensen!

16 likes

Die wijzerplaat volgens mij ook niet hoor.

2 likes

Iedereen een heel goed 2026 toegewenst! Dat dit jaar jullie mag brengen waar je op hoopt en dat de wereld een wat leukere plek wordt.

Archiefplaatje want ik heb m’n Timex nog om…

15 likes

Klopt, maar die zit niet in de weg :smiley:

De eerste Boctok vijdag van 2026. Hopelijk hier niemand zodanig brak dat de tijd tot aan Blue Monday een lijdensweg wordt. Morgen misschien sneeuw, genieten.

18 likes

Goedemorgen op de eerste Vostok vrijdag van 2026
Met een beetje geluk de laatste Vostok vrijdag dat dit de laatste Vostok is die ik aan mijn verzameling heb toegevoegd.

17 likes

Iedereen een mooie Vostok vrijdag toegewenst,

18 likes

Iets moois bij Bas gezien?

3 likes