Hahahahaha. Touché!
Nee, maar die is ook wel lekker bezig. Amper een paar weken actief in dit hoekje en hij verzuipt al bijna in de Russen ![]()
Ook voor jou Sander.
Ik zie dat hier ook bandpennen zonder kraagje inzitten.
Niet zomaar in elke band stoppen.
Je krijgt hem er nooit meer fatsoenlijk af.
Ik heb vandaag vanwege het weer een andere 300m omgedaan, het meest clunky, massieve horloge dat ik kon vinden.
Een groene muts met een horlogemerk erop en toch mooi.
Cool ![]()
Ja, niet in een metalen band. Dan krijg je ze er niet uit. Maar ik gebruik enkel NATO en af e ntoe eens een leren band. Die zijn dusdanig buigzaam dat ik ze er met het horlogemes wel uit krijg.
Je kon ze ook bij Meranom bestellen. Diverse lengtes. Misschien nog wel. Niet duur en oersterk.
Maar inderdaad, die zijn ook vrij dik. Ik gebruik ze ook wel bij lederen banden. Soms de band van tevoren iets oprekken met band pen bijvoorbeeld.
Ik ook ![]()
A ha. ![]()
Ze zijn gewoonweg verslavend die Vostoks. ![]()
Ik heb de blauwe scuba dude ook niet. ![]()
Zoek juist eentje zonder datum.
Zijn mooie pinnetjes ja!
Nog steeds die Pobeda om ![]()
Jazeker, heel blij mee
Dat is het probleem, deze dails zijn er niet zonder datumvenster.
Als jij er een vindt, ben ik geïnteresseerd.
Leuk om 'm weer terug te zien
Vakwerk ![]()
Ze zijn er wel vintage (met waarschijnlijk een 2409 caliber), maar zeer moeilijk aan te komen.
https://thedivewatchconnection.com/forum/viewtopic.php?t=26732
Als je zwart ok vind, dan kun je een 919 wijzerplaat zoeken. Deze zal makkelijker te vinden zijn.
Ik ga deze hier ook nog eens posten want eigenlijk ben ik wel apetrots op dit beestje.
Voor de fotochallenge gisteravond in een badje water buiten gezet bij toen min 10. S ochtends bij min 12 foto genomen.
Blok ijs binnengehaald, zout over gestrooid, Vostok vrijgemaakt, afgespoeld, afgedroogd, om de pols.
Ik hou van dit ding. ![]()